Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Nejdå. Det är offret som gick med på att börja umgås med en idiot som kontaktade henne på FB. Offret tydligen läste på hans feja och konstaterade att det verkade vara en hyvens kille.. Intelligent och charmerande på alla sätt..
Hon fick stryk efter 3 veckor, men fortsatte relationen med idioten. Sen bröt han 2 revben på henne – men hon fortsatte relationen.
Hon SJÄLV konstaterade att killen var inget att leka med. Men ville inte gå under gjorden för HUNDENS skull..
Något måste vara allvarligt fel I huvudet på en människa som resonerar som så :-o
När hon till råga på detta visste att killen var patologiskt svartsjuk, då valde Lotta att flytta HEM TILL SITT EX och söka skydd där.
Ursäkta? Ser ingen annan en liten provokation I detta? Nej tack till skyddat boende – jag flyttar till mitt ex istället.. jag måste tänka på hundens säkerhet framför allt..
Sen pratar du om en “charmoffensiv”... Betyder det gratis kola – eller?
Enligt aftonhoran är bruden han bröt revbenen på inte samma brud (det är alltså exet innan Lotta), för den han bröt revbenen på åkte han in för, på 2.5 år och så länge var inte Lotta med i bilden.
Citat:
Kvinnan han då hade ett förhållande med hade under lång tid utsatts för misshandel, ofta med slag mot huvudet, och svåra hot av 33-åringen.
Vid ett tillfälle satte han en kniv mot hennes hals.
– Vill du dö? frågade han.
Han drog kniven med den slöa sidan över hennes hals och sa:
– Nästa gång ska jag göra det med den vassa sidan.
En annan gång, när kvinnans lilla barn befann sig i lägenheten, tvingade 33-åringen ned henne på sängen och gav henne två val. Antingen skulle han krossa hennes underliv, eller så skulle han bryta hennes revben.
Hon valde revbenen och han föreslog att hon skulle skrika ner i kudden så inte barnet skulle höra.
Verkar som om du blandar ihop det lite, kanske om du tar reda på fakta hur det förhåller sig med de olika grejerna liraren har gjort och framför allt mot vem, så kanske du också förr eller senare inser att Lotta inte gjorde så jävla många fel som du vill påskina.