Citat:
Ursprungligen postat av
DARYL
Martin hade flickvänner på löpande band, medan jag känner många helyllemän som aldrig fått någon tjej.
Samtidigt vill inte de flesta normalt fungerande kvinnor ha dömda fängelsekunder och tunga missbrukare som pojkvänner. Det blir helt enkelt alldeles för många problem i en vardag som redan är fylld av utmaningar. Men hur LR resonerade kring allt detta är svårt att förstå.
En annan aspekt på det här fallet är att det är mycket svårt att förstå varför LR tvunget ville skaffa barn med en narkoman som befann sig mitt uppe i ett tungt missbruk? Återigen tycks hon ha saknat både konsekvenstänk och framförhållning, man kan fråga sig vad hon egentligen tänkte sig för framtid med en tung missbrukare?
De flesta kvinnor jag känner vill absolut inte att deras pojkvänner går på kokain, anabola steroider, marijuana, ecstasy, benso, alkohol och MDMA. Å andra sidan rör jag mig inte i såna kretsar.
LR däremot verkar inte ha tvekat speciellt mycket när hon sa att hon ville skaffa barn med MJ trots hans misshandel, hallucinationer, kontrollbehov och missbruk av olika droger.