2016-06-04, 10:32
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du verkar inte så gammal men det är bara sök på Mohammed och rasism så får du upp en hel del.

https://www.youtube.com/watch?v=_HBnc8YNaaQ

Han tyckte att svarta ska gifta sig med svarta, vita ska gifta sig med vita, muslimer ska gifta sig med muslimer, katoliker ska gifta sig med katoliker och det är rasistiskt? Tja, enligt PK-maffian är väl det rasism. Han säger bara vad många andra tycker, speciellt vita arbetare.

Från samma program: https://www.youtube.com/watch?v=rtxfTEyJZg4

6:00 säger han att han inte har några racial problems.
Senast redigerad av JustZlatan 2016-06-04 kl. 10:40.
Citera
2016-06-04, 10:42
Medlem
Kakistokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag minns han som en rasist som hatar vita människor.

Han kanske var en stor idrottare men det är just allt. Uppkäftig rasistisk jävel och det vidrig hur folk kan ha han som förebild.

Svårt att bli rasist när man som han växte upp i amerikanska södern på 1960-talet

Hur blev du själv rasist? Vad har du själv fått utstå personligen?
Senast redigerad av Kakistokrati 2016-06-04 kl. 10:45.
Citera
2016-06-04, 10:52
Medlem
augusta66s avatar
Åsa Sandell: Boxningens storhetstid går i graven

– Ska man hårdra det är det boxningens storhetstid som går i graven med honom. Någon större stjärna kan det nog inte komma fram och Muhammad Ali var den stora stjärnan när boxningen var som störst.

https://www.sydsvenskan.se/2016-06-0...d-gar-i-graven
Citera
2016-06-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
Svårt att bli rasist när man som han växte upp i amerikanska södern på 1960-talet

Hur blev du själv rasist? Vad har du själv fått utstå personligen?

Vad ska man säga åt ditt efterblivna inlägg.

Bara för man har växt upp i amerikanska södern så kan man inte bli rasist.

Dagens skolungdom inte undra på att skolutbildningen går nedåt.

Jo jag blir säkert rasist för att jag påpekar att Ali är rasist Einstein.
Citera
2016-06-04, 11:08
Medlem
X-ray-flares avatar
Från att vara ett normalt aggressivt negerbarn till att senare bli en muslimsk rasist. Denne man hyllas nu runt om i världen.
Citera
2016-06-04, 11:19
Medlem
Kafferastens avatar
Den kanske störste någonsin. Riktigt tråkiga nyheter Vila i frid!

Sen kan man bara skratta åt WT-ungdomarnas kommentarer Är man själv en nolla som aldrig kommer att bli någonting i livet så uppstår väl en viss avundsjuka gentemot de mest framgångsrika. Så patetiskt.
Citera
2016-06-04, 11:25
Medlem
Studsbolls avatar
Så gamle Cassius Clay vek in klövarna till sist. Det är inte ofta antiamerikanska negermuslimer blir hyllade i Amerika, men detta praktexemplar lyckades med hjälp av grym teknik i ringen och just den sortens kaxig attityd som amerikaner gillar. Han var i sanning en av de största inom sin sport, men utanför ringen var han endast en storkäftad neger med hatisk och rasistisk läggning. Jag väljer att minnas honom för hans insatser i ringen; obegagliga negerrasister finns det gott nog om i världen ändå.
Citera
2016-06-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av augusta66
Åsa Sandell: Boxningens storhetstid går i graven

– Ska man hårdra det är det boxningens storhetstid som går i graven med honom. Någon större stjärna kan det nog inte komma fram och Muhammad Ali var den stora stjärnan när boxningen var som störst.

https://www.sydsvenskan.se/2016-06-0...d-gar-i-graven
Det är svårt att sörja en legaliserad misshandlare (boxare) samt korankramare.
Citera
2016-06-04, 11:31
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Han var arrogant och kaxig med glimten i ögat, till skillnad från Zlatan som bara är jobbig och ger ett dumt intryck,

Men man ska väl inte jämföra Ali är den störste som funnits.
Citera
2016-06-04, 11:38
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanders
om Cassius Marcellus Clay Jr inte konverterat till islam då hade jag skänkt en tanke.

Han var i alla fall helt emot rasblandnig vilket han ska ha cred för. Men tänk en vit idrottsman som utalat sig negativt om rasblandning. Det hade inte spelat någon roll hur stor han varit inom sin sport. Man hade knappast hyllat honom efter hans död.
Citera
2016-06-04, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Han var i alla fall helt emot rasblandnig vilket han ska ha cred för. Men tänk en vit idrottsman som utalat sig negativt om rasblandning. Det hade inte spelat någon roll hur stor han varit inom sin sport. Man hade knappast hyllat honom efter hans död.
Omvänd rasism / den vite mannens arvssynd...
Citera
2016-06-04, 11:43
Bannlyst
något som jag haft på skallen är att ali är en av de få muhammad som jag inte känner avsky för så fort man hör det namnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in