2016-05-31, 16:32
Medlem
Hej!

Har länge varit sugen på att göra en penisförstorning men skulle vilja veta vilka bra kliniker det finns (Stockholmsområdet men kan tänka mig att åka längre än så) samt priser för detta. Har googlat och så efter priser men verkar väldigt oklart på vad summan blir om man både vill göra penisförtjockning och penisförlängning. Hur mycket påverkar det erektionen? Att den blir ca 4-6 cm längre i slakt läge har jag förstått men påverkar detta också erektionen?

Ni som har erfarenhet av detta får gärna höra utav er! Jag anser själv att jag har en normal storlek men vill ha något utöver det vanliga.
Citera
2016-05-31, 16:58
Medlem
snivlems avatar
om du har normal storlek så är det VERKLIGEN inte värt risken........VERKLIGEN inte alltså. va en kille dom hade ett reportage med på svt som det gick åt helvete för, hans snabel är numera kaputt livet ut.

gå till en psykolog om du inte kan släppa tankarna på det
Citera
2016-05-31, 16:59
Medlem
Köp en penispump och börja pumpa
Citera
2016-05-31, 17:07
Medlem
Bbobis avatar
Penisen isig blir ju inte längre men man kan få den att framstå så.

Inte för att jag hänger med i utvecklingen för dessa operationer men var det inte bara så att man flyttar fästet för penisen så att den är mer fram om du ej har erektion? Men vid just erektion när den är fyllt med blod så är det ingen skillnad.

Rätta mig om jag har fel.
Citera
2016-05-31, 19:00
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Köp en penispump och börja pumpa
Japp pumpa på den blir som en balleong 😀
Citera
2016-05-31, 23:44
Medlem
Jag avråder dig starkt från att operera någotning som fungerar som det ska.
Citera
2016-06-01, 00:56
Medlem
swebarbs avatar
vid stånd är det inte mycket du kan göra direkt så släpp detta, vill du riskera paja din snopp eller? tjejer har det lätt dom kan förstora allt, killar kan det inte iaf inte snoppen
Citera
2016-06-01, 16:59
Medlem
Durcherrss avatar
Köp ett förstoringsglas istället.
Citera
2016-06-01, 18:27
Medlem
handtralalas avatar
Den blir öht inte längre vid erektion. Det är endast om du vill se ut som att du har större kuk i duschen på gymmet som du ska göra detta. Finns hur många skräckhistorier om "penisförstoring" som helst om man googlar lite.

I bästa fall är bieffekten att det blir svårare att få kraftfullt stånd, i värsta fall blir du helt impotent...
Citera
2016-06-01, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaocat
Hej!

Har länge varit sugen på att göra en penisförstorning men skulle vilja veta vilka bra kliniker det finns (Stockholmsområdet men kan tänka mig att åka längre än så) samt priser för detta. Har googlat och så efter priser men verkar väldigt oklart på vad summan blir om man både vill göra penisförtjockning och penisförlängning. Hur mycket påverkar det erektionen? Att den blir ca 4-6 cm längre i slakt läge har jag förstått men påverkar detta också erektionen?

Ni som har erfarenhet av detta får gärna höra utav er! Jag anser själv att jag har en normal storlek men vill ha något utöver det vanliga.

Köp en penispump och börja med pe exercises=kuk övningar.

Det finns hur många användare som helst på pegym och thunderplace som har lyckats att förstora sina organ. Jag själv har lyckats att öka min kuk med 2 cm på längden och 1,5 i omkrets på 5 månader. Och jag hade inte liten till att börja med.

Nackdelen är att det kräver massa tid typ 30-60 min om dagen. Men är du villig att satsa så kommet det att ge resultat. Det kan jag lova.

Börja med något nybörjarprogram så att du inte skadar dig. Skynda långsamt

Har du några frågor så är det bara att pma eller skriva här

Lycka till
Citera
2017-10-12, 15:49
Bannlyst
Ärligt talat! Att låta en kirurg skära i frisk vävnad som dessutom fungerar är emot all läkaretik.

Oavsett om det gäller penisförstoring, bröstimplantat eller vad det nu gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in