• 1
  • 2
2016-05-31, 01:34
Medlem
BlayzoRs avatar
Tjena, har aldrig haft skägg och vet inte om jag skulle fått det, men hörde av en polare att han börjat få skägg efter några månader på minoxidil, så började smörja in det på ansiktet cirka 5 månader sedan och såg snabbt att det började komma mer och mer fjun över ansiktet efter bara en vecka, nu har jag skägg täckande hela ansiktet efter 5 månader.

Så för alla som inte riktigt kan få skägg eller har ett patchy skägg, köp minoxidil!

Svarar gärna på frågor!
Citera
2016-05-31, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlayzoR
Tjena, har aldrig haft skägg och vet inte om jag skulle fått det, men hörde av en polare att han börjat få skägg efter några månader på minoxidil, så började smörja in det på ansiktet cirka 5 månader sedan och såg snabbt att det började komma mer och mer fjun över ansiktet efter bara en vecka, nu har jag skägg täckande hela ansiktet efter 5 månader.

Så för alla som inte riktigt kan få skägg eller har ett patchy skägg, köp minoxidil!

Svarar gärna på frågor!
Va nöjd med allt som livet ger Vissa kan ju inte få skägg kolla på indianerna dem har inge skägg. Förstår ej hypen med skägg trots att jag sj har det =P
Citera
2016-05-31, 04:49
Medlem
Hur mycket hade du innan du började med det då?
Citera
2016-05-31, 10:59
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Då kanske du kan bidra med en bild så vi kan bedöma vad som är "täckande skäggväxt".
Citera
2016-05-31, 12:35
Medlem
BlayzoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Hur mycket hade du innan du började med det då?

Hade nästan ingenting, hade lite mustasch som knappt syntes, bara fjun och lite fjun på hakan, slänger upp bild snart!
Citera
2016-05-31, 12:37
Medlem
BlayzoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Då kanske du kan bidra med en bild så vi kan bedöma vad som är "täckande skäggväxt".

Slänger upp snart!
Citera
2016-05-31, 12:38
Medlem
Var en kille som var ca 12 år gammal och han började smörja in sig med vitlök i ansiktet. Efter 6 år hade han full skäggväxt.

Correlation does not equal causation
Citera
2016-05-31, 12:50
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlayzoR

Svarar gärna på frågor!

Så att, hur gammal är du? Vissa börjar få moppemusch och skäggstubb redan i början av högstadiet, andra kan få vänta betydligt längre innan de ens får mer än två hårstrån i klunga på hakan...
Citera
2016-05-31, 12:51
Medlem
BlayzoRs avatar
hår är bilder iallafall, en för halvår sedan när jag inte hade något riktigt skägg, bara vita fjun överallt
'
https://imgur.com/a/q0iIT

runt två veckors sparande (:
Senast redigerad av BlayzoR 2016-05-31 kl. 12:54.
Citera
2016-05-31, 12:53
Medlem
BlayzoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så att, hur gammal är du? Vissa börjar få moppemusch och skäggstubb redan i början av högstadiet, andra kan få vänta betydligt längre innan de ens får mer än två hårstrån i klunga på hakan...

just fyllda 21, jag kanske skulle fått skägg om några år eller när jag är 30 men kände att jag ville ha det tidigare så körde på detta och det funkade ;-)
Citera
2016-05-31, 12:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Var en kille som var ca 12 år gammal och han började smörja in sig med vitlök i ansiktet. Efter 6 år hade han full skäggväxt.

Elementary.
Citera
2016-05-31, 13:03
Medlem
BlayzoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho

Minoxidil är dock vetenskapligt bevisat att stimulera hår säckarna och att det kommer mer blod dit, används egentligen för få tillbaks hår på skalpen när man börjar tappa där, men sen var det någon som testade på ansiktet och det funkade bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in