2016-05-26, 21:11
Bannlyst
Tja!

Jo har oftast funderat på det här. Jag går inte runt och fantiserar om det här när jag runkar dock även om jag har funderat på det.

Vi säger att en skitsnygg tjej skulle snyta sig och lämna servetten på ett bord så undrar jag om jag inte skulle ta den och smaka på hennes snor eller om jag hittade öronvax på en använd tops. Eller en blodig binda i en papperskorg.

Har också funderat på hur magsaft ifrån en skitsnygg tjej smakar, om hon har sura uppstötningar eller slemhosta och typ harklar ur sig när man hånglar så att man sväljer slemmet och magsaften. Eller om en full snygg tjej kräks på ditt bord och du smakar på hennes spya.

Bajs och kiss tycker jag är SKITkul men jag tänder inte på det. Dock har jag funderat på om man var läkare och tog bajs och kiss prover från snygga tjejer om man skulle spara lite bajs eller kiss i en burk och lukta på det, kanske smaka lite och runka samtidigt. Ni som jobbar i vården har detta hänt att någon har sparat bajs eller kiss ifrån en snygg patient eller kanske tom. Smakat på det?

Hoppas ni förstod vad jag menar!!
Citera
2016-05-26, 21:20
Medlem
stpungens avatar
Varför måste hon va snygg ??? Skulle det inte va mer kittlande med svetten från en fet käring,,,,
förresten , varför måste det vara en hon??
Citera
2016-05-26, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Varför måste hon va snygg ??? Skulle det inte va mer kittlande med svetten från en fet käring,,,,
förresten , varför måste det vara en hon??

Nej fy fan usch. Då är det bara äckligt men att slicka tex. Dessa brudars svettiga armhålor http://s.improveme.se/data/filearchive/275894.0x0.jpg

Bögar får väl också tycka så och brudar men bara inte bögarna vill ha mina kroppsutsöndringar.
Citera
2016-05-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigenarbajs
...men bara inte bögarna vill ha mina kroppsutsöndringar.

Bögar får inte vilja ha dina kroppsutsöndringar, men du tänker inte att kvinnor kanske inte vill att du ska ha det från dem heller? Att de kanske blir lika äcklade som du med bögar?
Citera
2016-05-27, 18:01
Medlem
Nej skulle aldrig göra detta.
Det med att jobba i vården, så tar man ofta prover på sjuka. Extra gott eller?
Citera
2016-05-27, 22:54
Medlem
Jo jag förstår vad du menar, jag sög i mig en snorloska från en tjejkompis när jag var yngre, hon såg bra ut och hon snorloskade och spottade hela tiden, en gång så turade jag in att hon loskade en rejält saftig snorlobba i ett trapphus som var helt genomskinlig och härligt tjock i konsistensen, jag "råkade" stanna kvar efter hon hade gott och sög i mig hela och svalde den, det smakade sjukt gott, speciellt när jag visste att det var 100% hennes och hon var väldigt fin som sagt.

En annan tjejkompis spottade i min hamburgare som jag sedan åt, och en annan tjej tuggade min mat och spottade ut den på tallriken så jag fick äta upp allt efteråt.
Jag gillar också att äta saker som tjejer har trampat på, men även som dom har tuggat på och haft i munnen, som mat, godisar, tuggummin etc.
Senast redigerad av torteras78 2016-05-27 kl. 23:02.
Citera
2016-07-01, 09:52
Bannlyst
jag tänder på tanken men när det kommer till verkligheten så brukar jag avstå.
Citera
2016-07-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainpepper
jag tänder på tanken men när det kommer till verkligheten så brukar jag avstå.

Jag går igång hårt när jag ser snygga tjejer som står och spottar snorloskor, skulle jag kunna gå fram sen och suga i mig dom när dom har gått iväg så skulle jag nog göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in