2016-05-27, 13:57
Medlem
Tycker knappt synd om tjejerna, umgås man med en sån dum jävel som honom så får man skylla sig själv lite.
Citera
2016-05-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hur kommer det sig att ingen har klippt den här killen tidigare?
"Motalas farligaste man", som ger sig på kvinnor och gamla. Han borde väl ha gjort sig ganska impopulär i vissa kretsar? Eller är han så "farlig" att ingen vågat röra honom?

håller lite med i de du säger, sån där borde bli klippt långt innan
Citera
2016-05-27, 14:09
Medlem
BoISarens avatar
Dagboksblad
https://minfil.org/0akdn6b1b9/Link_p...2016-05-27.pdf
Citera
2016-05-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Dagboksblad
https://minfil.org/0akdn6b1b9/Link_p...2016-05-27.pdf

När kommer förhör mm ut? Någon som vet om han är ute eller häktad ?
Citera
2016-05-27, 18:34
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx

Han är häktad och lär nog (tack och lov) få sitta bakom galler i några år framöver efter detta!!!
Citera
2016-05-27, 18:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Han är häktad och lär nog (tack och lov) få sitta bakom galler i några år framöver efter detta!!!
Tack och lov att man häktade honom - han verkar helt galen och behöver hålla sig borta från preparat i några år. Att han inte fastnat tidigare tror jag beror på charm och munläder...
Citera
2016-05-27, 19:20
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx
Förundersökningsprotokollet blir offentligt när åtal väcks
Citera
2016-05-27, 19:25
Medlem
arbogaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tack och lov att man häktade honom - han verkar helt galen och behöver hålla sig borta från preparat i några år. Att han inte fastnat tidigare tror jag beror på charm och munläder...

Nog har han fastnat, minst sagt.....

http://www.friatider.se/misstankte-2...a-bitit-kvinna
Senast redigerad av arbogaerik 2016-05-27 kl. 19:28.
Citera
2016-05-27, 20:05
Medlem
Hydraheads avatar
Obehagligt att en utav de drabbade återigen umgås med psykfall som halsar allt i drogväg.
Minns ni mordet på Alicia Freij i Jönköping förra året?
En del samma folk...
Tragiskt.

Edit: Såg nu att detta redan tagits upp, sorry.
Citera
2016-05-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbogaerik
Nog har han fastnat, minst sagt.....

http://www.friatider.se/misstankte-2...a-bitit-kvinna

Det här stycket är bra :

När polis kallades till lägenheten med anledning av bråket blev en polisman slagen av 28-åringen. Polismannen svarade med att slå den våldsamma mannen med sin batong.

lol lol
Citera
2016-05-27, 20:29
Medlem
SneakyRussians avatar
Tycker inte att folk ska klanka ner på tjejerna. Oavsett om de är raketforskare eller ej är det fruktansvärt synd om dom.
Jag känner till GM och har även stött på honom tidigare så jag kan känna med de drabbade tjejerna.
GM har stor kärlek till droger bla Amfetamin och Benzo. Han har även psykiska problem och har tidigare suttit på rättspsyk i Vadstena. Har tidigare haft (kamp)hundar som han slagit och hetsat i syfte att attackera människor.

Jag hoppas verkligen han döms till absoluta maxstraff så samhället slipper idioten ett tag framöver. Denna människa kommer aldrig bli frisk eller skötsam, jag hoppas någon sätter en kula i nacken på honom.
Senast redigerad av SneakyRussian 2016-05-27 kl. 20:32.
Citera
2016-05-27, 21:12
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyRussian
Tycker inte att folk ska klanka ner på tjejerna. Oavsett om de är raketforskare eller ej är det fruktansvärt synd om dom.
Jag känner till GM och har även stött på honom tidigare så jag kan känna med de drabbade tjejerna.
GM har stor kärlek till droger bla Amfetamin och Benzo. Han har även psykiska problem och har tidigare suttit på rättspsyk i Vadstena. Har tidigare haft (kamp)hundar som han slagit och hetsat i syfte att attackera människor.

Jag hoppas verkligen han döms till absoluta maxstraff så samhället slipper idioten ett tag framöver. Denna människa kommer aldrig bli frisk eller skötsam, jag hoppas någon sätter en kula i nacken på honom.

Då kanske du har nån teori om varför ingen i närområdet har gjort en god samhällsgärning och klippt denna cancerböld till medborgare tidigare? Han verkar ju ha fått härja i tiotalet år i trakten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in