2016-05-27, 08:08
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Fick detta av en nyreggad medlem som ännu inte själv kan skriva:
Postar det då uppgifterna stämmer det som redan kommit fram i tråden.
Tydligen har denne mer material att lägga upp, bl.a massa fupar mm
------------------------

"Samme man i motala:

http://www.nt.se/nyheter/ostergotlan...d-7898103.aspx

http://www.corren.se/nyheter/motala-...r-6516730.aspx

Det är kommunens farligaste människa,
Slaget ner 2 poliser, 1 storgatan motala och den andre kvinnlig polis i skänninge. så polisen åker alltid minst 2 patruller när det gäller honom, citat "den jäveln kommer vi en dag få skjuta i nödvärn !"
----------------------
Hur i helvete kan en sån får gå FRI?! Sjukt jävla fittland vi bor i.
Citera
2016-05-27, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad

Är lite nyfiken på tjejerna. Handlar det om guds bästa barn som råkade vara på fel plats?

Om systrarna vet jag inget men den tredje tjejen har varit ihop med en kille som blev jagad och mördad i Linköping förra året och det blir man ju inte utan anledning så här har vi nog några tjejer som drar sig mot problem tyvärr

http://mobil.corren.se/nyheter/linko...ref_map=%5B%5D
Citera
2016-05-27, 08:42
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccanpony
Om systrarna vet jag inget men den tredje tjejen har varit ihop med en kille som blev jagad och mördad i Linköping förra året och det blir man ju inte utan anledning så här har vi nog några tjejer som drar sig mot problem tyvärr

http://mobil.corren.se/nyheter/linko...ref_map=%5B%5D

Tack för informationen. Det ser ut som att magkänslan jag fick verkar vara korrekt, problemtjejer som söker sig till problemkillar.
Situationen samt bilderna (tatueringar och silikonläppar), det gav vissa vibrationer. Inte för att tatueringar och silikonläppar per automatik indikerar problemkvinnor, men tillsammans med situation - så gav det vissa vibrationer.
Citera
2016-05-27, 09:10
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Tack för informationen. Det ser ut som att magkänslan jag fick verkar vara korrekt, problemtjejer som söker sig till problemkillar.
Situationen samt bilderna (tatueringar och silikonläppar), det gav vissa vibrationer. Inte för att tatueringar och silikonläppar per automatik indikerar problemkvinnor, men tillsammans med situation - så gav det vissa vibrationer.

Och därtill de sedvanliga kamphundarna på tjejernas bilder. Full pott avs dessa attribut ger ju onekligen vissa tankar
Citera
2016-05-27, 09:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Och därtill de sedvanliga kamphundarna på tjejernas bilder. Full pott avs dessa attribut ger ju onekligen vissa tankar
Samt boende + lägga upp bilder direkt...
Citera
2016-05-27, 09:38
Medlem
Han kanske är cool att umgås med för småtjejer.. en anabola(?)biff som har stökigt rykte..för jag förmodar att de kände till hans historik..
Hoppas tjejerna hittar ett bättre umgänge efter denna sjuka händelse..

Hur faaaaan kan man bita nån så brutalt?
Obehaglig kille.. På profilbilden ser han ut som vem som helst...inte precis en kannibal
Citera
2016-05-27, 11:02
Medlem
Utflyttads avatar
Fick just ett private meddelande från någon som inte kan förknippa sitt användarnamn med informationen.

Quote Private meddelande mottaget idag:
Din känsla angånde offret/offrena i tråden "Offer bitna i ansiktet – man gripen efter dådet 2016-05-26" stämmer bra.

Kvinnan med skadan på kinden hade förra året precis varit tillsammans med Joachim Remnefors ( (FB) Mord på Alicia Brangelid Freij i Jönköping, man gripen för mordet 2015-05-25) innan han mördade en tjej.

Har många i min närhet som nog tittar i tråden så undviker därför helst sån här information öppet från mitt konto. Men som andrahandsinformation får du gärna posta om du skulle vilja!

End Quote.

Och här är tråden som refererades till: https://www.flashback.org/t2573508p8
Citera
2016-05-27, 11:55
Medlem
Citat:
Fick just ett private meddelande från någon som inte kan förknippa sitt användarnamn med informationen.

Quote Private meddelande mottaget idag:
Din känsla angånde offret/offrena i tråden "Offer bitna i ansiktet – man gripen efter dådet 2016-05-26" stämmer bra.

Kvinnan med skadan på kinden hade förra året precis varit tillsammans med Joachim Remnefors ( (FB) Mord på Alicia Brangelid Freij i Jönköping, man gripen för mordet 2015-05-25) innan han mördade en tjej.

Har många i min närhet som nog tittar i tråden så undviker därför helst sån här information öppet från mitt konto. Men som andrahandsinformation får du gärna posta om du skulle vilja!

End Quote.

Och här är tråden som refererades till: https://www.flashback.org/t2573508p8

Remnefors hade ihjäl Alicia Freij i tjejen med skadan i kindens (D*nielles) lägenhet.
Finns att läsa i Fupen. Han flippade och dödade Alicia av svartsjuka när D*anielle(exet) smsade till en av hans vänner och han såg det smset.

Samme man som drev in skulder från fängelset genom springpojkar med yxa som greps och även dom fick fängelse. Dömdes i januari i år.

fyfan....

Farliga killar attraherar och är spännande.....?
Senast redigerad av Prupplisa 2016-05-27 kl. 12:00.
Citera
2016-05-27, 12:49
Medlem
Babbys avatar
Vad är det för brudar som umgås med den här snubben? borde inte alla ha lite koll på att han kännetecknas som Motalas farligaste person? och som någon skrev här innan, att en av tjejerna hade haft en FD som mördat. Varför i helvete ger man sig i lag igen med samma typ av folk?

Får lite "livets hårda skola" vibbar av det här. Kamphundar, tatueringar, solglasögon på var och varannan bild... Sen är det väll COOLT att va rädd för de man umgås med. Tycker de borde tänkt lite längre.......
Citera
2016-05-27, 13:04
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babby
Vad är det för brudar som umgås med den här snubben? borde inte alla ha lite koll på att han kännetecknas som Motalas farligaste person? och som någon skrev här innan, att en av tjejerna hade haft en FD som mördat. Varför i helvete ger man sig i lag igen med samma typ av folk?

Får lite "livets hårda skola" vibbar av det här. Kamphundar, tatueringar, solglasögon på var och varannan bild... Sen är det väll COOLT att va rädd för de man umgås med. Tycker de borde tänkt lite längre.......

Det är väl bara att konstatera att lika barn leka bäst.

Jag har väl känslan av att även tjejerna tillhör gruppen som ställer till problem för andra.

På en punkt så tror jag att du har fel. Dom här tjejerna tycker inte att det är coolt att vara rädd för sina kamrater. Jag tror att tjejerna har sökt sig till dessa vänner då de vill skapa rädsla.....de vill helt enkelt att andra är rädda då de visar upp sina anleten.

Hela drösen är för mig en samling värdelösa skitstövlar.
Citera
2016-05-27, 13:22
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Remnefors hade ihjäl Alicia Freij i tjejen med skadan i kindens (D*nielles) lägenhet.
Finns att läsa i Fupen. Han flippade och dödade Alicia av svartsjuka när D*anielle(exet) smsade till en av hans vänner och han såg det smset.

Samme man som drev in skulder från fängelset genom springpojkar med yxa som greps och även dom fick fängelse. Dömdes i januari i år.

fyfan....

Farliga killar attraherar och är spännande.....?

Herregud vilket gäng! Dom är alla olyckor som bara väntar på att hända...

Att ungdomar aldrig lär sig.
Denna breda livsväg, kommer alltid att vara kantad av elände: alkohol, droger, arbetslöshet, kriminalitet och utanförskap. Alla människor har ett val. Men lättare att följa minsta motståndets lag..
Citera
2016-05-27, 13:57
Medlem
Silltunnas avatar
Hur kommer det sig att ingen har klippt den här killen tidigare?
"Motalas farligaste man", som ger sig på kvinnor och gamla. Han borde väl ha gjort sig ganska impopulär i vissa kretsar? Eller är han så "farlig" att ingen vågat röra honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in