Får på mån eller tis.
6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4][b]triazolo[/b}[4,3-a][1,4]diazepine
Det feta texten ger mig en icke uppnåelig orgasm.
Det jag blir orolig över är för kort tolerans.
Även lite ledsen då detta verkar vara en ersättare hos ts och inte ett tillägg? Fonazepam är ju onekligen bästa RC'bens på marknaden så jag kan redan nu garantera att denna är bättre själv (förutsatt att dom testar sina varor, annars har jag ingen aning om dne är bättre eller sämre).
Jag hade gärna sett att dom hade båda två då för mig är fonazepam bättre sömnmedicni än allting på och fonazepams jobbigaste bieffekt var väl att man blev trött även när man aktierade sig, men tog 2-3 dagar sen gick den bieffekten över. Denna innehåller ju strängen "triazolo" och dessutom nitra, så vad blir detta, en knockouttablett?
Jag skulle vilja ha en grym analog på lorazepam. Typ, melorazepam. För jag tyckte meclonazepam var väldigt lik ikto och tror inte nån som bara tagit ikto ett par gånger hade kunnat avögra skillnad.
Ska bli intressant dock, helt klart.
Ni som kan mer om kemi än vad jag kak får gärna spekulera lite i eventuell effekt och framförallt halverngstid.
Kommer denna vara muskelavslapnnande? Vet inte vad det ska stå i forumal för att veta det.
Mvh Ford