2016-05-25, 15:18
Bannlyst
Hittade denna som jag velt se nu i 2 år på 3 siter.
Tog den med flytande då det skulle vara mycket mycket starkt.

Äntligen så kom igen sverige och gör gärna flytande där 1ml är 0,5mg för 1mg blir nog lite väl.
Citera
2016-05-27, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Hittade denna som jag velt se nu i 2 år på 3 siter.
Tog den med flytande då det skulle vara mycket mycket starkt.

Äntligen så kom igen sverige och gör gärna flytande där 1ml är 0,5mg för 1mg blir nog lite väl.

Finns inrikes på 0,25mg tabbar.
Citera
2016-05-27, 17:37
Medlem
Eutychoss avatar
Verkar jävligt lovande denna. Ingen som hunnit testa den än?
Citera
2016-05-27, 17:46
Medlem
Finns det någon info om halveringstid å sånt?

Vart finns den inrikes?
Citera
2016-05-27, 18:33
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Finns det någon info om halveringstid å sånt?

Vart finns den inrikes?
Den finns på TT.
Citera
2016-05-27, 18:47
Medlem
Amarantis avatar
Den verkar hyllas vart jag än läser som en superpotent benso. En normal dos som är lägre än vad flubromazolam krävde! Då snackar vi potent! Men detta är bara spekulationer än så länge. Verkar inte kunna hitta någon rapport på denna ännu.
Citera
2016-05-27, 20:51
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
De som beställer i helgen lär väl kunna avlägga rapport på måndag. (Eller kanske först om ett par veckor, om den är så stark som alla tycks tro )
Citera
2016-05-28, 03:41
Medlem
Fordies avatar
Får på mån eller tis.

6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4][b]triazolo[/b}[4,3-a][1,4]diazepine

Det feta texten ger mig en icke uppnåelig orgasm.

Det jag blir orolig över är för kort tolerans.
Även lite ledsen då detta verkar vara en ersättare hos ts och inte ett tillägg? Fonazepam är ju onekligen bästa RC'bens på marknaden så jag kan redan nu garantera att denna är bättre själv (förutsatt att dom testar sina varor, annars har jag ingen aning om dne är bättre eller sämre).
Jag hade gärna sett att dom hade båda två då för mig är fonazepam bättre sömnmedicni än allting på och fonazepams jobbigaste bieffekt var väl att man blev trött även när man aktierade sig, men tog 2-3 dagar sen gick den bieffekten över. Denna innehåller ju strängen "triazolo" och dessutom nitra, så vad blir detta, en knockouttablett?

Jag skulle vilja ha en grym analog på lorazepam. Typ, melorazepam. För jag tyckte meclonazepam var väldigt lik ikto och tror inte nån som bara tagit ikto ett par gånger hade kunnat avögra skillnad.

Ska bli intressant dock, helt klart.

Ni som kan mer om kemi än vad jag kak får gärna spekulera lite i eventuell effekt och framförallt halverngstid.
Kommer denna vara muskelavslapnnande? Vet inte vad det ska stå i forumal för att veta det.

Mvh Ford
Citera
2016-05-28, 06:11
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Får på mån eller tis.

6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4][b]triazolo[/b}[4,3-a][1,4]diazepine

Det feta texten ger mig en icke uppnåelig orgasm.

Det jag blir orolig över är för kort tolerans.
Även lite ledsen då detta verkar vara en ersättare hos ts och inte ett tillägg? Fonazepam är ju onekligen bästa RC'bens på marknaden så jag kan redan nu garantera att denna är bättre själv (förutsatt att dom testar sina varor, annars har jag ingen aning om dne är bättre eller sämre).
Jag hade gärna sett att dom hade båda två då för mig är fonazepam bättre sömnmedicni än allting på och fonazepams jobbigaste bieffekt var väl att man blev trött även när man aktierade sig, men tog 2-3 dagar sen gick den bieffekten över. Denna innehåller ju strängen "triazolo" och dessutom nitra, så vad blir detta, en knockouttablett?

Jag skulle vilja ha en grym analog på lorazepam. Typ, melorazepam. För jag tyckte meclonazepam var väldigt lik ikto och tror inte nån som bara tagit ikto ett par gånger hade kunnat avögra skillnad.

Ska bli intressant dock, helt klart.

Ni som kan mer om kemi än vad jag kak får gärna spekulera lite i eventuell effekt och framförallt halverngstid.
Kommer denna vara muskelavslapnnande? Vet inte vad det ska stå i forumal för att veta det.

Mvh Ford

Hoppas denna kan vara en värdig ersättare till flubro/klona. Jag tycker alla som kommit efter det har varit helt värdelösa och sämre än alla riktiga läkemedelsbenso, Fona hjälper mig inte att sova ett skit tex. Medans flubro/klona var ljusår bättre än alla benzo som finns som läkemedel.
Ska bli intressant att höra din rapport! Hoppas folk tycker den är för stark/vansinnesbenso för då passar den nog mig.
Citera
2016-05-28, 13:49
Medlem
Kan inte folk ge fan nu i att stoppa i sig massor av den här och inte gå ut och hitta på dumheter eller hamna på akuten så vi som sköter oss slipper en så snabb klassning. Vore synd menar jag på en så lovande benso.
Senast redigerad av WorldOnFire 2016-05-28 kl. 13:51.
Citera
2016-05-28, 13:59
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Nej, och varför går det ut med att dessa är fm1or? Tänkte på att den aktiva substansen i rohypnol heter Flunitrazepam och denna Flunitrazolam.. försöker dom efterlikna de kanske? hehe väldigt najs sjukt taggad. Han skrev nu att 1 sitter i 7-8 timmar. SÅ väldigt lång halveringstid, vill inhandla själv men kan fan inte för TT är den enda som har den elleR? Å han skickar ju ner i fåghelholken och det är folk som inte är så öppensinnade hemma hos mig som jag
Beställ till postkontoret genom Poste Restante. Men den valmöjligheten finns dock inte på alla ställen.
Citera
2016-05-28, 15:18
Medlem
Min polare inför skaffade dessa. Riktigt starka, tror klona och flub samt fonazepam kan slänga sig i väggen.

Efter en halv Flunitrazolam 0,25mg så beskrev han att han kände ett lugn, muskelavslappnande, hypnotisk, otroligt ångestämpade (han lider av socialfobi) eufori (antidepressiv?) och allting därtill. Han beskrev som att det kändes som att han hade käkat 6-7 r2or (Diazepam). Riktigt potent. Efter en stund så tog han en hel 0,25 och efter det märkte han att han stavade riktigt taskigt, flöddrade när han pratade och mådde superb. Han var helt enkelt flummad på 1,5 flunitrazalom. Rustiden sitter i 6-8 timmar och en LÅNG halveringstid. Han hyllar denna benzon upp till skyarna, "sommaren är räddad och jag kommer leva mitt liv som aldrig förr".

Det roliga är att dom säljer dessa i våran stad som "fm1or" (Flunitrazepam) aktiva substansten i rohpynol 5-(2-fluorophenyl)-1-methyl-7-nitro-1H-benzo[e][1,4]diazepin-2(3H)-one

Och flunitrazolam 6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine

Detta är nog milstolpen vi har väntat på, take care!
Senast redigerad av Envys 2016-05-28 kl. 15:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in