Citat:
Ursprungligen postat av
skruvlampa
Har du lite bevis att bygga upp ditt påstående med, eller är du bara en simpel posthora?
Om du är läskunnig vilket jag förmodar då du tydligen lyckats skaffa dig ett konto på Flaschback så kanske du ska läsa dagstidningar och annan litteratur, där finns hur mycket som helst att läsa om detta.
Vill du ha ett exempel så kan jag nämna Maria.com som för en tid sedan erbjöd 80 spinn gratis, gick du sedan vidare så visade det sig att du fick endast 30 spin gratis de andra 50 spin skulle du betala för, de räknar kallt med att det finns labila personer att om de gått så långt i att regga sig så fortsätter de i alla fall, och tyvärr det finns nog "nötter" för det.
Jag mailade Maria.com angående denna felaktighet/bluff givetvis fick jag inget svar, men det ändrades sedan, men hur har jag inte kollat, men jag är säker på att inte är det till spelarens fördel.
Angående posthoreriet så är det inget som intresserar mig, för mig är det egalt om jag har 10 inlägg eller 3000 inlägg, så var det med den saken.