• 1
  • 2
2016-05-23, 22:51
Medlem
Killar!! Är det vanligt att tjejerna inte vill att ni ska komma i fittan? (Barnafrågan har inget med saken att göra, en tjej med koll på sina p-piller menar jag.!)
Nu är det här visserligen Flashback.. Men säger de nej till lite kladd???? :O
Citera
2016-05-23, 22:56
Medlem
8xxSeriess avatar
Brukar inte vara några problem. Ibland kommer hon av att man sprutar i henne så..
Citera
2016-05-23, 23:02
Medlem
sommarlovs avatar
Tjejer man är tillsammans med kommer man såklart i!
Tillfällig glädje kanske är något annat.
Citera
2016-05-23, 23:10
Medlem
Självklart!

Det bästa som finns är ju att komma samtidigt! Älskar att känna hennes kramper runt mig samtidigt som jag fyller henne
Citera
2016-05-23, 23:22
Medlem
Ja, annars hade jag valt en annan kvinna.
Citera
2016-05-23, 23:32
Medlem
handtralalas avatar
Ja, det brukar inte vara några problem. Har dock huvudsakligen analsex, vilket kanske gör det lättare att acceptera.
Citera
2016-05-24, 00:44
Medlem
jenny23s avatar
Kanske en lite väl intim fråga... men om jag ska vara ärlig, så ja... jag tycker det hör till liksom...
Citera
2016-05-24, 00:46
Medlem
Jag säger nej, finns ingen anledning för mig att sträva efter sjukdomar eller graviditet.
Citera
2016-05-24, 01:00
Medlem
jenny23s avatar
För mig handlar det mycket om tillit och närhet.. skulle ha svårt att uppleva det med kondom faktiskt. Vill att han ska vara nära, och det innebär också att han ska ha utlösningen i mig, naket utan skydd..
Citera
2016-05-24, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monalisashand
Killar!! Är det vanligt att tjejerna inte vill att ni ska komma i fittan? (Barnafrågan har inget med saken att göra, en tjej med koll på sina p-piller menar jag.!)
Nu är det här visserligen Flashback.. Men säger de nej till lite kladd???? :O
Beror väl på om hur i mognadsfasen förhållandet befinner sig i. Är det ett ytligt förhållande och det har gått några dagar sedan man "frågade om chans" så förstår jag tjejen mycket väl.

Men är det ett långt och moget förhållande så är det väl en privat känsla tjejen har mot att komma inuti henne, hon vill väl inte riskera något antar jag? (Behöver inte vara den anledningen, en vild gissning bara). Hade jag vart tjej och vart i åldern där man är yngre än 25 och mitt i karriären så skulle jag inte heller vilja att någon kom i mig, även om jag hade en kille.
Citera
2016-05-24, 01:40
Medlem
Theomanias avatar
Nästan uteslutande skulle jag säga. Hon säger själv att hon knappt vet något bättre, så jag gör det med glädje. Lyckas vi tajma orgasmerna så är det ännu bättre!
Citera
2016-05-24, 10:54
Medlem
Ja givetvis så länge hon inte skall ut direkt efteråt och träffa folk

Men tänk på att många blir gravida ändå trots p-piller. Räcker att tjejen inte tar pillret exakta tidpunkter ihop med att hon är väldigt fertil. Vet en som blivit gravid 4 ggr på piller.

Hormonspiral är mer säkert. Säkraste efter sterilisering. Så nu fick ni lite sexualupplysning också som kan vara värt att kunna innan ni befruktar er dam i sängen och blir farsa för resten av livet för att hon vill behålla äckelbarnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in