2016-05-23, 20:54
Medlem
hejonlineAPs avatar
Detta är mitt första inlägg så go easy on me okej.

Jag förstår inte varför jag är är så svårpåverkad av droger. Jag är en 21år gammal tjej, normalbygd skulle man väl kunna säga.
När jag och min kille röker blir han alltid påverkad medan jag ofta inte känner någonting. Jag kan ta 200mg tram och inte känna av något alls i princip. (Jag tar ej tram ofta)
När vi var i Indonesien och tog svamp trippa dom andra loss medan jag inte kände mycket alls.
Är det ngn som vet vad detta beror på?
Tycker det är skumt eftersom jag är extremt lättpåverkad av alkohol. Någon som har en aning om varför det är såhär för mig?
Citera
2016-05-23, 21:04
Medlem
hejonlineAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chikabang
Är din mamma pundare kanske du fick tolerans redan i fostervattnet!?

hahaha nej det har jag mycket svårt att tro. Hon är emot allt sånt. Hon dricker knappt
Citera
2016-05-23, 21:12
Medlem
Dr3s avatar
Din kropp kanske inte är gjord för sånt men vad vet jag
Citera
2016-05-23, 21:19
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejonlineAP
Detta är mitt första inlägg så go easy on me okej.

Jag förstår inte varför jag är är så svårpåverkad av droger. Jag är en 21år gammal tjej, normalbygd skulle man väl kunna säga.
När jag och min kille röker blir han alltid påverkad medan jag ofta inte känner någonting. Jag kan ta 200mg tram och inte känna av något alls i princip. (Jag tar ej tram ofta)
När vi var i Indonesien och tog svamp trippa dom andra loss medan jag inte kände mycket alls.
Är det ngn som vet vad detta beror på?
Tycker det är skumt eftersom jag är extremt lättpåverkad av alkohol. Någon som har en aning om varför det är såhär för mig?

Det låter tvärkonstigt.
Jag tror inte på dej.

Kanske tror du (och intalar dig själv) att du inte blir påverkad?
Varför gör du det?

I vilket fall som helst tycker jag att det är satdumt av dej att lägga pengar på droger om du inte blir hög. Bortkastat liksom..?!

Släng hellre iväg en dålig högoddsare på svenska spel och håll tummarna!
Du (kanske) får ut mer av det

Välkommen till fb btw..
Citera
2016-05-23, 21:25
Medlem
beardbraids avatar
Alkohol verkar på ett helt annat sätt än de flesta droger. Jämför inte med det. (om det inte är bensin, eter, lim eller annat med liknande mekanism, välkommen till fb btw! )

Psykedeler och cannabis är mer "finlir" och man måste kanske känna efter. Du är ovan och har en fot stadigt i verkligheten. Sånt ger med sig med tiden.
Citera
2016-05-23, 21:28
Medlem
tjack = jag känner inte av den dosen ändå sitter man å skakar svettas å tar mer..... testa slappna av å inte tänka på vad som komma skall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in