Citat:
Ursprungligen postat av
Bajs-kungen
Ok, då har jag 6 exempel på hur det kan se ut... Alla dessa svarar inte, det bör alla moderatorer göra annars ska dom inte vara moderatorer om dom inte har tid. Social kompetens på internet som en moderator är grundläggande för att kunna bli moderator.
http://imgur.com/a/2wbPW
Nu kommer det komma massvis med fanboys och white knighta som själv vill bli moderatorer men det skiter jag i.
Jag kan bara svara för mig själv, jag försöker svara på de flesta PM så länge det inte bara är "Gå och dö moddjävel", de ignoreras och förtjänar inget svar.
Sen ska det sägas att jag missar att svara då och då, främst de gånger jag får ett PM när jag sitter på jobbet och tänker "svarar på det när jag kommer hem" eller om det är sent hemma och jag tänker "svarar på det imorgon". Sen är det som bortblåst i mitt huvud tills jag får en argt påminnelse.
Sen ska det också sägas att jag inte är moderator 100% av tiden när jag Flashbackar, det är ett oavlönat jobb jag gör på frivilligbasis, så jag modererar och utför moderatoråtgärder när jag känner för det.
Visst, ser jag en 1.06:a (eller annan 1.XX regel i många fall) så reagerar jag på en gång då iaf 1.06 är Flashbacks i mina ögons viktigaste regel. Men jag sitter inte och svarar på PM, kollar RP's hela dagarna.