• 1
  • 2
2016-05-23, 22:47
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deedevlin
Tycker det är så sexigt när kvinnor kryper upp i famnen och börjar pilla på en
Tar av en mjukbyxorna eller stoppar handen innanför kalsongerna

Gillar hur den växer i hennes hand också, och reaktionen på kvinnan hur hon ler och tittar på mig

Allra bäst är när dom fnissar och blir lite sådär småblyga när dom håller på med den

Kvinnor vad tycker ni om detta, är det mysigt? För det är sexigt med en kvinna som tar för sig av sin man lite och sjukt sexigt när ni fokuserar på kuken, är inte just avsugning som såklart är fysiskt skönt också, men mest mentalt skönt när kvinnor håller på med ens snopp liksom, så kåt jag blir av det

Vad tycker ni andra om när kvinnor gör så på er och vad tycker ni kvinnor?
Dela gärna med er av lite berättelser osv hur ni brukar göra tjejer och så

Jag brukar göra det och tycker också att det är mysigt!
Citera
2016-05-23, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Att krypa ner handen innanför killens byxor är det bästa som finns då man sitter vid tv eller ligger i sängen. Ger honom en skälmsk blick eller sexig och utmanande.

Man ser hur han rör på sig och tittar med en kåt blick. Jag känner hur kuken böjer sig och för att släppa den fri så knäpper jag upp knappen och gylfen. Då står kuken där hård och styv. När jag tar på den så går förhuden ner och blottar ollonet. Man ser blodådrorna, strängen tydligt på kuken. Hur röd den är och den ser så inbjudande ut till en avsugning eller fitta.

Han blir kåt, stönar, jag blir kåt och våt. Det bästa som finns är när han gör likadant mot mig.

Jag älskar att ta på killens kuk, liksom smeka den, leka.

Brukar göra det efter han har kommit med.

fan jag blir kåt av dina texter haha
myysigt värre
Citera
2021-12-16, 03:42
Medlem
bunjackens avatar
Jag får stånd nästan direkt när flickvännen tar mig på kuken så ja det uppskattas verkligen.

Omvänt blir hon upphettad av att jag pussar henne på kinde och halsen för att sen slicka och nafsa i bröstvårtorna det gör jag så gärna det får också min kuk att växa och efter ett tag blir det dags för vanligt mjukt och romantiskt vaniljsex
Citera
2021-12-16, 09:20
Medlem
För mig att bära mjukisbyxor inträffar endast efter sex och dusch.

Det å andra sidan,beroende på när på dygnet,resulterar garanterat i att man får ligga igen.

Vi (jag och nått kk) brukar i regel hamna på soffan för att chilla och se tv efter sex och dusch,mjukisbyxor avslöjar tydligt konturerna av mitt kön då jag ligger på rygg i soffan och har placerat "ormen" liggandes på låret.

Dröjer inte många sekunder efter mitt kk får se konturerna tills vi är igång igen..
Citera
2022-04-02, 04:34
Medlem
det är sexigt när en kvinna rör sin hand och fingrar med mjuka rörelser och gnuggar grejer osv
Senast redigerad av ForumsHack 2022-04-02 kl. 04:55.
Citera
2024-10-22, 23:35
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
det är sexigt när en kvinna rör sin hand och fingrar med mjuka rörelser och gnuggar grejer osv

Ja jag är en kille som verkligen uppskattar att bli tagen på kuken det känns så skönt men kan gärna ge henne njutning också som slicka fitta och suga på brösten ❤️
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in