Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-05-23, 11:21
Bannlyst
Tycker det är så sexigt när kvinnor kryper upp i famnen och börjar pilla på en
Tar av en mjukbyxorna eller stoppar handen innanför kalsongerna

Gillar hur den växer i hennes hand också, och reaktionen på kvinnan hur hon ler och tittar på mig

Allra bäst är när dom fnissar och blir lite sådär småblyga när dom håller på med den

Kvinnor vad tycker ni om detta, är det mysigt? För det är sexigt med en kvinna som tar för sig av sin man lite och sjukt sexigt när ni fokuserar på kuken, är inte just avsugning som såklart är fysiskt skönt också, men mest mentalt skönt när kvinnor håller på med ens snopp liksom, så kåt jag blir av det

Vad tycker ni andra om när kvinnor gör så på er och vad tycker ni kvinnor?
Dela gärna med er av lite berättelser osv hur ni brukar göra tjejer och så
Citera
2016-05-23, 11:34
Bannlyst

Har aldrig varit med om detta fenomen men låter toppen.
Citera
2016-05-23, 11:51
Medlem
note-its avatar
Har aldrig haft och kommer aldrig skaffa ett par mjukis byxor. Det låter helt sjukt att en tjej skulle tända på det.
Citera
2016-05-23, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Har aldrig haft och kommer aldrig skaffa ett par mjukis byxor. Det låter helt sjukt att en tjej skulle tända på det.

har ofta mjukbrallor det är skönt och enkelt för kvinnan att få av sin man och njuta av honom
Citera
2016-05-23, 12:11
Medlem
SpiritInTheSkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deedevlin
har ofta mjukbrallor det är skönt och enkelt för kvinnan att få av sin man och njuta av honom
Är din kuk gjord av godis? Du får det att låta som att de inte kan hålla tassarna ifrån.
Citera
2016-05-23, 15:25
Bannlyst
Minns en gång i ungdomens dagar då en tjej började massera min dase utanpå mina mjukisbyxor från Stadium för att sedan börja runka den utanpå mjukisbyxorna, sen drog jag fram den och sprutade. Det var en väldigt speciell känsla må jag säga. Bästa runken någonsin.

Rekommenderas varmt.
Citera
2016-05-23, 15:31
Bannlyst
jag gillar och går i gång rejält när tjejer tar för sej av det de vill ha , så sexigt med tjejer som verkligen visar vad de vill så ja tafsa på bara när ni ser nått ni gillar !!!!
Citera
2016-05-23, 16:37
Medlem
ekzvs avatar
Att krypa ner handen innanför killens byxor är det bästa som finns då man sitter vid tv eller ligger i sängen. Ger honom en skälmsk blick eller sexig och utmanande.

Man ser hur han rör på sig och tittar med en kåt blick. Jag känner hur kuken böjer sig och för att släppa den fri så knäpper jag upp knappen och gylfen. Då står kuken där hård och styv. När jag tar på den så går förhuden ner och blottar ollonet. Man ser blodådrorna, strängen tydligt på kuken. Hur röd den är och den ser så inbjudande ut till en avsugning eller fitta.

Han blir kåt, stönar, jag blir kåt och våt. Det bästa som finns är när han gör likadant mot mig.

Jag älskar att ta på killens kuk, liksom smeka den, leka.

Brukar göra det efter han har kommit med.
Citera
2016-05-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Det är inte byxorna de tänder på, det är det som finns i dem.

Underbart med tjejer som tar för sig!
Citera
2016-05-23, 18:53
Medlem
Citat:

Gillar hur den växer i hennes hand också, och reaktionen på kvinnan hur hon ler och tittar på mig

Allra bäst är när dom fnissar och blir lite sådär småblyga när dom håller på med den

Kvinnor vad tycker ni om detta, är det mysigt? För det är sexigt med en kvinna som tar för sig av sin man lite och sjukt sexigt när ni fokuserar på kuken, är inte just avsugning som såklart är fysiskt skönt också, men mest mentalt skönt när kvinnor håller på med ens snopp liksom, så kåt jag blir av det

Vad är detta för perversiteter?

Penis bör endast vidröras i syfte att riktas mot och in i vagina. Sådan intimitet skall endast användas vid barntillverkning och då helst halvt påklädda och med lampan släckt!
Citera
2016-05-23, 19:55
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är inte byxorna de tänder på, det är det som finns i dem.

Underbart med tjejer som tar för sig!
Vet nog vad jag tror jag.
Citera
2016-05-23, 22:44
Medlem
Citat:

Det är helt klart väldigt mysigt, speciellt reaktionen från tjejen när hon börjar pilla på den och sen när den växer är oslagbar. Det är mer mentalt som du säger och även om det inte är lika fysiskt skönt som när hon suger eller runkar den så är det härligt på ett annat sätt.
Gärna mer pill & smek från er tjejer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in