Citat:
Ursprungligen postat av
-9821-
Om informationen verkligen finns så kan det betyda hela nuvarande kår är korrupta ndivider. Det är därför ett rimligt krav att sajtens grundare kontaktar användaren. Tycker jag!
Nu missade jag vad de var med PM och de där som är raderat nu, men jag fick en väldans massa PM men de finns inte speciellt mycket vi kan göra. Se:
https://www.flashback.org/sp64116740
Att se vilka som spelar fulspel är däremot enkelt, och det krävs ingen större förkunskap kunnna urskilja det nätverk infiltrerat Flashback och förstör det inifrån med de metoder som de öppet närmast skryter om att de använder i sin sjuka syn på ”Yttrandefrihet” - där man främst numera verkar använda Flashback breda utbed för sin Agenda, dvs man censurerar med hänvisning till regel 0.02 och felplacerade inlägg och att de finns bättre platser för dessa inlägg.
Men fulspelen är oändligt många, med extremfall som moddande i förebyggande syfte. Jag har tom. fått trådar censurerade med direkt hänvisning att det exponerat judisk makt, vilket är sinnesjukt men åtminstone ärligt på ett skevt sätt.
Hursomhelst, att få fram de mest aktiva konturerna av de mest aktiva Agenda Moderatorerna är enkelt. Några tips:
• Kolla av de stora forumdelar där det finns hög risk för kritik mot Judar/Israel och vilka som moddar där.
• Kolla vilka som twistat till Flashbacks regler där man direkt ser att det inte är för att främja en fri och öppen debatt, genom tex. Moderatorsmeddelanden i tråden, exempelvis:
• Kolla vilka som upprepande gånger fått kritik för moderera för mörklägga för Judisk Makt/Sionism/”israel”
• Kolla inlägg från Moderatorer som har suspekt beteende, stänger de ofta trådar, sammanfogar, censurerar lite beroende på vilken teknik som passar för tillfället? För de inga diskussioner, mer än något enstaka inlägg då och då? Surfar de men anonymt på Flashback, och
aldrig skulle kommentera i trådar som denna? (Eller ens i trådar riktade mot dem själva.)
Här får du enkelt och snabbt konturerna av vilka som
INTE moddar efter något motto som yttrandefrihet och:
”Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser”
Utan det Pro-Sionistiska nätverk av Agenda-Mods, som finns i alla större forumsdelar numera.
Alla moderatorer är inte korrupta, men de är extremt sällan, jag kan inte ens minnas senaste gången jag såg en moderator uttrycka sig Pro-Free Speech utåt. (Vissa är dock vettiga i tex. PM)
Sen är dock frågan vad man ska med informationen till, för detta är ingenting som förekommer, enligt den konstanta melodin som spelas upp av moderatorer då det förnekas att driver en agenda, för detta skulle man uppmärksamma direkt och yada-yada..
Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Jag tycker det är mer rimligt att alla får ta del av det avslöjandet här i tråden i så fall. Vi har inget att dölja så vi föredrar öppna kort.
admin5
Uppmanar du till regelbrott nu? Jag skulle iaktta största försiktighet vid vad admin5 kallar ”öppna kort” som är ungefär vad de kallar ”Yttrandefrihet på Riktigt” då detta kan ge varning för regelbrott 0.06, men ovan svar till
#-9821- är på denna uppmaning