2018-09-11, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Samtliga trådar som du länkat till handlar om invandringens påverkan på samhället, mattråden handlar om restauranger, och porrtrådarna handlar om porr.
På samma sätt som judetråden i prornografi handlade om porrbranschen.
Citera
2018-09-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
På samma sätt som judetråden i prornografi handlade om porrbranschen.

Du får allt ta och citera om du vill att jag ska fatta vad du syftar på.
Citera
2018-09-11, 14:45
Avslutad
Citat:
Du får allt ta och citera om du vill att jag ska fatta vad du syftar på.
Det är väl bara att läsa tråden:
(FB) Judarnas dominans i porrbranschen
Citera
2018-09-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
Det är väl bara att läsa tråden:
(FB) Judarnas dominans i porrbranschen

Nej, för jag vet inte vilken del av TS det är du syftar på.
Citera
2018-09-11, 14:49
Avslutad
Citat:
Nej, för jag vet inte vilken del av TS det är du syftar på.
Jag antar du har ögon och hjärna för att bearbeta pixlar. Du får helt enkelt läsa TS själv och förklara skillnaden mellan den och tråden om arabisk dominans inom pizzaindustrin.
Citera
2018-09-12, 18:17
Medlem
Martikes avatar
Citat:
Ja, trådar som postas i politikforumen men som handlar om invandrares natur brukar antingen korgas eller flyttas till etno.

Något mer du undrar över?
Tydligen inte! (FB) Somalier - samma IQ som individer med Downs Syndrom - vad kan vi förvänta oss av dem?
text:
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Somalien sägs ligga runt 65-68 i IQ och detta klassas medicinskt som "Mental Retardation", samma IQ-rang som individer med Downs Syndrom, som brukar ligga runt 50-68.

Plus på detta så är de ofta extremt religösa (Islam).

Hur kan vi integrera dem i Sverige - och vad kan vi förvänta oss av dem?
Placering: politik-integration.
Erkänner du att användarna här inte skitsnackar om en israelvänlig moderering?
Citera
2018-09-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martike
Tydligen inte! (FB) Somalier - samma IQ som individer med Downs Syndrom - vad kan vi förvänta oss av dem?
text:

Placering: politik-integration.
Erkänner du att användarna här inte skitsnackar om en israelvänlig moderering?

Frågeställningen handlar ju klart och tydligt om hur de ska integreras.
Citera
2018-09-12, 18:31
Medlem
Martikes avatar
Citat:
Frågeställningen handlar ju klart och tydligt om hur de ska integreras.
Ge dig nu!
Citat:
Ja, trådar som postas i politikforumen men som handlar om invandrares natur brukar antingen korgas eller flyttas till etno.

Hur de ska integreras pga deras natur?

Hur ska judar få existera pga deras natur? Låter det bättre tycker du?
Citera
2018-09-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martike
Ge dig nu!

Hur de ska integreras pga deras natur?

Hur ska judar få existera pga deras natur? Låter det bättre tycker du?

Frågorna gäller fortfarande integration, precis som vår diskussion fortfarande gäller Flashbacks modererande trots att vi nämner invandrare.
Citera
2018-09-13, 05:45
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -9821-
Om informationen verkligen finns så kan det betyda hela nuvarande kår är korrupta ndivider. Det är därför ett rimligt krav att sajtens grundare kontaktar användaren. Tycker jag!
Nu missade jag vad de var med PM och de där som är raderat nu, men jag fick en väldans massa PM men de finns inte speciellt mycket vi kan göra. Se: https://www.flashback.org/sp64116740

Att se vilka som spelar fulspel är däremot enkelt, och det krävs ingen större förkunskap kunnna urskilja det nätverk infiltrerat Flashback och förstör det inifrån med de metoder som de öppet närmast skryter om att de använder i sin sjuka syn på ”Yttrandefrihet” - där man främst numera verkar använda Flashback breda utbed för sin Agenda, dvs man censurerar med hänvisning till regel 0.02 och felplacerade inlägg och att de finns bättre platser för dessa inlägg.
Men fulspelen är oändligt många, med extremfall som moddande i förebyggande syfte. Jag har tom. fått trådar censurerade med direkt hänvisning att det exponerat judisk makt, vilket är sinnesjukt men åtminstone ärligt på ett skevt sätt.

Hursomhelst, att få fram de mest aktiva konturerna av de mest aktiva Agenda Moderatorerna är enkelt. Några tips:

• Kolla av de stora forumdelar där det finns hög risk för kritik mot Judar/Israel och vilka som moddar där.
• Kolla vilka som twistat till Flashbacks regler där man direkt ser att det inte är för att främja en fri och öppen debatt, genom tex. Moderatorsmeddelanden i tråden, exempelvis:
• Kolla vilka som upprepande gånger fått kritik för moderera för mörklägga för Judisk Makt/Sionism/”israel”
• Kolla inlägg från Moderatorer som har suspekt beteende, stänger de ofta trådar, sammanfogar, censurerar lite beroende på vilken teknik som passar för tillfället? För de inga diskussioner, mer än något enstaka inlägg då och då? Surfar de men anonymt på Flashback, och aldrig skulle kommentera i trådar som denna? (Eller ens i trådar riktade mot dem själva.)

Här får du enkelt och snabbt konturerna av vilka som INTE moddar efter något motto som yttrandefrihet och:
”Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser”

Utan det Pro-Sionistiska nätverk av Agenda-Mods, som finns i alla större forumsdelar numera.

Alla moderatorer är inte korrupta, men de är extremt sällan, jag kan inte ens minnas senaste gången jag såg en moderator uttrycka sig Pro-Free Speech utåt. (Vissa är dock vettiga i tex. PM)

Sen är dock frågan vad man ska med informationen till, för detta är ingenting som förekommer, enligt den konstanta melodin som spelas upp av moderatorer då det förnekas att driver en agenda, för detta skulle man uppmärksamma direkt och yada-yada..

Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Jag tycker det är mer rimligt att alla får ta del av det avslöjandet här i tråden i så fall. Vi har inget att dölja så vi föredrar öppna kort.

admin5

Uppmanar du till regelbrott nu? Jag skulle iaktta största försiktighet vid vad admin5 kallar ”öppna kort” som är ungefär vad de kallar ”Yttrandefrihet på Riktigt” då detta kan ge varning för regelbrott 0.06, men ovan svar till #-9821- är på denna uppmaning
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-09-13 kl. 06:31.
Citera
2018-09-16, 12:17
Medlem
Trodde först inte på detta, men skrev ett inlägg i en tråd med källor och interjuver. Där samtalet för stunden rörde judar och globalister

Var i stil med anti zionism är inte anti semitism och länkade till flertalet riktiga Judar som tar upp detta,även rabbiner. Som du aldrig ser i media. Detta inlägg försvann helt, verkade endast finnas uppe i 3-5minuter innan det inlägget togs bort, bröt inte mot någon regel och fick ingen varning eller anledning till om varför.. Att det skulle varit hög belastning eller liknande finner jag osannolikt då det var efter klockan 12 på natten och kan inte tänka mig att det skulle bero på det.. då undrar man ju vad som kan ha hänt
Citera
2018-09-16, 12:42
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Trodde först inte på detta, men skrev ett inlägg i en tråd med källor och interjuver. Där samtalet för stunden rörde judar och globalister

Var i stil med anti zionism är inte anti semitism och länkade till flertalet riktiga Judar som tar upp detta,även rabbiner. Som du aldrig ser i media. Detta inlägg försvann helt, verkade endast finnas uppe i 3-5minuter innan det inlägget togs bort, bröt inte mot någon regel och fick ingen varning eller anledning till om varför.. Att det skulle varit hög belastning eller liknande finner jag osannolikt då det var efter klockan 12 på natten och kan inte tänka mig att det skulle bero på det.. då undrar man ju vad som kan ha hänt

Jag är så fascinerad över hur ni konspiratörer fungerar. Jag försöker kolla alla påståenden som går att kontrollera här i meta för att få någon form av stöd för vår påstådda judeagenda och alltid är det sådana här exempel som tas upp. Inlägget här ger ju sken av att det skulle vara censur eller nått annat lurt på gång (även om förvåningen över att inte få varning eller motivering till raderingen bara bygger på ignorans och finns förklarat i exempelvis FAQ:en).

Men ser går man in och kollar på inlägget:

Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Lite OT men ändå relevant när man pratar globalism i partiet och alltid kommer judefrågan upp.
Men kunskap finns helt inte i Sverige, menar här tror vi fortfarande på klimathotet sen 30 år tillbaka att den ska komma om något år... (Kunskap är makt i ett friskt och logiskt land)

Anti-zionism är inte anti semitism. Om folk bara kunde läsa på mer, titta bara på bilderna här nere hur ofta har du sett det i media? Fler och fler judar i israel vägrar gå med i armén och fortsätta folkmordet på palestinier, vad kallar man judarna här nere på bilderna? själv hatare?

http://alwaght.com/upload/logo/2016514_19/2016514144455341.jpg

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ34E3avhWtY4xk9Up605iat-YC8YJkKzGbryXx6scTxdEI313xeA

Kan ge er alla en PK-light video att starta med

https://www.youtube.com/watch?v=FKplabTRuak

Detta alltså i en tråd som handlar om Alternativ för Sverige. Sedan ser man att det dessutom finns ett moderatormeddelande som dyker upp när man klickar på svara för att posta ett inlägg:

Citat:
Observera!

Diskussioner om Martin Hagwall och AfS agerande kring detta tas i den här tråden:
(FB) Arabisk tjej konfronterar AFS politiker på tunnelbanan. (ändrad rubrik)

Generella diskussioner om AfS och antisemitism förs här:
(FB) Alternativ för Sverige och antisemitism.

I den här tråden kommer inlägg som faller inom dessa kategorier nu att raderas för att undvika parallella diskussioner.

// mod

Då blir man ju bara trött. Ännu en spik i kistan för judekonspiratörerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in