2016-05-26, 14:40
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Läs vad mannen skriver bro,

2) Att folk knarkar är ett moraliskt problem det har ingenting med att de är "beroende" att göra.

3) Really now? Hur många män vill köpa sex av 12 åringar i Europa? Typ ingen. Därför finns det inget sånt. Däremot har många feminister fantasier om att själva vara barn som blir utsatta för sex övergrepp för att de får en kick av det. Det är därför som de hittar på saker som "10.000 12 åriga flickor horar i den här slummen" och så vidare.
Narkotika är ett hälsoproblem först och främst. Självklart förstörs även moralen när man lever bland kriminella och begår brott för att ha råd med missbruket. Å andra sidan finns det ju folk som inte knarkar eller super men som har extremt låg moral, som våldtar barn, misshandlar kvinnor osv.

Europa är inte hela världen iofs men visst finns det mängder med pedofiler i Europa. Marknaden för barnporr och barnprostitution tycks aldrig bli mättad i den här sjuka jävla världen.
Citera
2016-05-26, 14:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Flickor mognar tidigare än pojkar så en 12 årig flicka = en 16 årig pojke. Vem av oss har varit en 12 årig flicka?

2) Men tänk på "Kalle 25 år, arbetslös" skulle han tacka nej till att bli gigolo i Kina? Skulle någon behöva tvinga honom till det?
Det är inget argument. 12-åringar är barn.
Det hjälper inte hur mycket du tjatar om arbetslöse, 25-årige Kalle, det är inte honom vi diskuterar.
Citera
2016-05-26, 14:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är inget argument. 12-åringar är barn.
Det hjälper inte hur mycket du tjatar om arbetslöse, 25-årige Kalle, det är inte honom vi diskuterar.

1) Vid 11-12 är man fysiskt redo att ha sex. Sen mognar kvinnor mentalt i olika takt men det skadar inte dig på något sätt om du har sex vid 12 år.

2) Men vi talar om trafficking right? Ingen skulle komma på tanken att hävda att män blir utsatta för trafficking för att det är löjligt. Så varför skulle det vara annorlunda för kvinnor? Tror du att en 25 årig kvinna inte vill åka till ett annat land och få mycket kuk + betalt för det?

3) Du kan se det som en charter-resa fast att du får betalt för det. Kvinnor betalar för charter resor där de ligger runt eller hur?
Citera
2016-05-26, 15:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Vid 11-12 är man fysiskt redo att ha sex. Sen mognar kvinnor mentalt i olika takt men det skadar inte dig på något sätt om du har sex vid 12 år.

2) Men vi talar om trafficking right? Ingen skulle komma på tanken att hävda att män blir utsatta för trafficking för att det är löjligt. Så varför skulle det vara annorlunda för kvinnor? Tror du att en 25 årig kvinna inte vill åka till ett annat land och få mycket kuk + betalt för det?

3) Du kan se det som en charter-resa fast att du får betalt för det. Kvinnor betalar för charter resor där de ligger runt eller hur?
Du vet ingenting om trafficking. Håll dig till att diskutera porr istället.
Citera
2016-05-26, 15:35
Avslutad
Amnesty släppte en rapport idag:
https://www.amnesty.org/en/latest/news/2016/05/amnesty-international-publishes-policy-and-research-on-protection-of-sex-workers-rights/

It recommends the decriminalization of consensual sex work, including those laws that prohibit associated activities—such as bans on buying, solicitation and general organization of sex work. This is based on evidence that these laws often make sex workers less safe and provide impunity for abusers with sex workers often too scared of being penalized to report crime to the police. Laws on sex work should focus on protecting people from exploitation and abuse, rather than trying to ban all sex work and penalize sex workers.

Svenska statsfeminister lär väl skita konsekvenserna av sin politik, som vanligt.
Citera
2016-05-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
https://www.amnesty.org/en/latest/news/2016/05/amnesty-international-publishes-policy-and-research-on-protection-of-sex-workers-rights/

It recommends the decriminalization of consensual sex work, including those laws that prohibit associated activities—such as bans on buying, solicitation and general organization of sex work. This is based on evidence that these laws often make sex workers less safe and provide impunity for abusers with sex workers often too scared of being penalized to report crime to the police. Laws on sex work should focus on protecting people from exploitation and abuse, rather than trying to ban all sex work and penalize sex workers.

Svenska statsfeminister lär väl skita konsekvenserna av sin politik, som vanligt.
Ojojoj…Kan vi få kommentarer på detta från feministerna ?
Citera
2016-05-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Ojojoj…Kan vi få kommentarer på detta från feministerna ?

Nu är ju inte jag feminist men vi skulle väl se över det där med moral eller hur var det?

Vem bryr sig om några luder som självmant valt att bli prostituerade.

Är väl ni män som är mest måna om era horor, vad tänker ni göra åt saken?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-05-26 kl. 16:18.
Citera
2016-05-26, 16:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Jag har också nämnt denna från Amnesty så sent som idag. Men en del har satt händerna för öronen och blubbrar och talar i tungor och skriker "bingo igen"!!!...
Citera
2016-05-26, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har också nämnt denna från Amnesty så sent som idag. Men en del har satt händerna för öronen och blubbrar och talar i tungor och skriker "bingo igen"!!!...

Ja, det viktigaste att män inte ska kunna köpa sex, inte utsatta kvinnors trygghet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nu är ju inte jag feminist men vi skulle väl se över det där med moral eller hur var det?

Ohh nej du så enkelt var det inte, jag bara sitter på läktaren och njuter när svensk moraliserande vit svensk man fördömande feminism i sin hjärte fråga (den stora Svenska moral exporten hahaha)får en nagel i ögat av en så ansedd organisation som AI…ohh det är nästan som en orgasm för mig…
Citera
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

Nu gör du samma generalisering som alla andra feminister får kritik för i parti och minut!
Blanda inte in alla män i detta!
Vi pratar om huruvida vuxna människor ska få bestämma själva här.
Jag köper inte sex, men jag försvarar allas rätt att köpa och erbjuda sex om de känner för det. Så länge det är vuxna människor som frivilligt kommer överens om omständigheterna så har jag ingen moralisk rätt att hindra dem.

Så fort det handlar om tvång eller minderåriga har man passerat gränsen för min moral.
Citera
2016-05-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Ohh nej du så enkelt var det inte, jag bara sitter på läktaren och njuter när svensk moraliserande vit svensk man fördömande feminism i sin hjärte fråga (den stora Svenska moral exporten hahaha)får en nagel i ögat av en så ansedd organisation som AI…ohh det är nästan som en orgasm för mig…

Ja, sitt du och titta. Det är ingen som förväntar sig något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in