2016-05-18, 12:23
Medlem
Varje kväll jag stänger datorn installerar den x antal uppdateringar, på morgonen när ,jag startar börjar den konfigurera uppdateringarna, efter lång tid blir det detta meddelande:

"det gick inte att konfigurera windows uppdateringar ändringar återställs stäng inte av datorn"

Efter en evighet kan jag använda datorn, i uppdat historiken är det felkod 800705B4 till alla (måååånga finns) Jag har kört den där WindowsUpdateDiagnostic prog från microsoft utan resultat..

Hur kan jag fixa detta detta?

Det som är gjort med datorn:
ny ssd med op på.
gamla hdd rensad o använd som lagring, köpte en sata kabel o kopplade in den på ledig plats på modekortet.
utöver något enstaka vanligt simpelt prog så har jag installerat visual studio, sql server 2008, sql server management studio 2014...

Utöver detta med uppdat konfigurationen funkar allt klockrent...
Citera
2016-05-18, 12:24
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?
Citera
2016-05-18, 13:01
Medlem
ahh glömde de ja, win 7 64 bit home
Citera
2016-05-18, 13:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Och du har följt anvisningen? -> http://i.imgur.com/0g80e49.png
Citera
2016-05-19, 10:38
Medlem
Ja det hade jag gjort..
gick nyss in på win uppdate o då (första gången) fanns alla att installera, provade den vägen o då funkade allt, de blev konfigurerade o hela biten..

Men konstigt att det inte funkade förut..
Citera
2016-05-19, 12:17
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TpWebb
Ja det hade jag gjort..
gick nyss in på win uppdate o då (första gången) fanns alla att installera, provade den vägen o då funkade allt, de blev konfigurerade o hela biten..

Men konstigt att det inte funkade förut..

Har även inträffat för mig på vissa datorer som har Windows 7. Men bra att det löstes sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in