Nu när vi har en tråd för bästa kebab så måste vi ju självklart ha en tråd för sämsta kebab
Nominera nu era SÄMSTA KEBABUPPLEVELSER!
Min röst går till "Vasa Pizzabutik". Köttet var slemmigt, portionen var liten och såsen smakade inget.
Jag äter inte kebab själv men mina kompisar har klagat rätt mkt på den där kebaben som ligger i nordstan som vetter ut mot brunnsparken men närmast östra hamngatan
Jag äter inte kebab själv men mina kompisar har klagat rätt mkt på den där kebaben som ligger i nordstan som vetter ut mot brunnsparken men närmast östra hamngatan
Jag käkade vid "Kebab och Grill Nordstan" i lördags, och det var första och sista gången som jag käkar kebab i centrala Göteborg. Tacka vet jag kebab här i Örebro och de låga priserna. Jag fick betala 55 svenska kronor för en sketen liten kebabtallrik! Strax efter mitt intag av denna vidriga kebabtallrik fick jag en konstant smärta i min mage. Det är väldigt sällan som jag mår dåligt av mindre bra mat, men denna kebab var absolut inte fri från bakterier. Fem tummar ner för "Kebab och Grill Nordstan".
Jag måste både ge ris och ros till pizzerian Dorado som ligger vid guldheden.
Kebaben smakar hur jävla gott somhelst, men jag blir alltid SUPERDÅLIG i magen av just den kebaben.
Jag käkade vid "Kebab och Grill Nordstan" i lördags, och det var första och sista gången som jag käkar kebab i centrala Göteborg. Tacka vet jag kebab här i Örebro och de låga priserna. Jag fick betala 55 svenska kronor för en sketen liten kebabtallrik! Strax efter mitt intag av denna vidriga kebabtallrik fick jag en konstant smärta i min mage. Det är väldigt sällan som jag mår dåligt av mindre bra mat, men denna kebab var absolut inte fri från bakterier. Fem tummar ner för "Kebab och Grill Nordstan".
Tråkigt kött, menlös sås, gayiga portioner och sist men inte minst: en rejäl matförgiftning. Jag äter aldrig där igen
Båda kebaberna utanför Nordstan (på fasaden som vätter mot Brunnsparken) är vidriga , men det är klart de har väl inte det bästa klientelet heller !
de har vidrigt hoppressat s.k. kött (max 10% kött , resten slaggprod+kryddor) och inget eget tillagat utan bearneisesås och kebebsåsen är direkt från 5 litershinkar från martin olsson´s eller ngt .
Ren sörja .
Den lilla runda kiosken I Brunnsparken är snäppet sämre.
Tyvärr måste man ta sig ur centrum för att få kvalité . Åby, Mölndal, Ytby, Sävedalen mm.
Pizzerian på Sommarvädersgatan i Biskopsgården sålde mig en riktigt rutten kebab för några år sedan. Jag blev sjuk och kräktes, dessutom luktade det urinoar inne på pizzerian.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!