2016-05-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Eftersom vi inte vet vad som har hänt så får vi hålla oss till mer eller mindre kvalificerade teorier. Om du vet vad som ligger bakom kan du om du vill välja att berätta det - mer kan du nog inte göra för förhindra diskussioner.

Väljer nog att inte säga vad som ligger bakom i det här skedet men ni är helt ute i rymden med era spekulationer om nån otrohet eller svartsjuka.
Citera
2016-05-21, 22:45
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theweasel-e
Väljer nog att inte säga vad som ligger bakom i det här skedet men ni är helt ute i rymden med era spekulationer om nån otrohet eller svartsjuka.
Nja..har du sagt a får du säga b..det brukar ju så gott som alltid handla om otrohet, svartsjuka i de flesta av sådana här fall..
Citera
2016-05-21, 23:20
Medlem
Citat:

Du verkar veta en hel del så du kan ju dela med dig lite så slipper det spekuleras massa ?
Citera
2016-05-21, 23:49
Medlem
Behöver varken säga bu eller bä och egentligen, vad har ni med saken att göra förutom att ni är nyfikna? Vad spelar det för roll vad det handlar om?

Det enda jag kan säga med säkerhet är att ni kommer aldrig kunna gissa rätt vad det handlar om så bättre att spekulera i nåt annat, typ vad ni ska äta till frukost imorgon
Citera
2016-05-22, 08:44
Medlem
Citat:
Behöver varken säga bu eller bä och egentligen, vad har ni med saken att göra förutom att ni är nyfikna? Vad spelar det för roll vad det handlar om?

Det enda jag kan säga med säkerhet är att ni kommer aldrig kunna gissa rätt vad det handlar om så bättre att spekulera i nåt annat, typ vad ni ska äta till frukost imorgon

theweasel-e... alla dina 8!!! Inlägg på FB handlar om att "ni är helt fel ute i era spekulationer". Ditt förtroende är med andra ord noll i denna frågan! Sluta trolla och gå och käka frukost själv!
Citera
2016-05-22, 11:27
Medlem
Citat:

Du menar att dom tänkte råna Burger King eller vadå? Åt nyss en god frukost.
Citera
2016-05-22, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnteNoctem
theweasel-e... alla dina 8!!! Inlägg på FB handlar om att "ni är helt fel ute i era spekulationer". Ditt förtroende är med andra ord noll i denna frågan! Sluta trolla och gå och käka frukost själv!

Ja jag har inte så stor nytta av att hänga på fb men kände att jag måste säga nåt när ni håller på skena iväg. Troll hit troll dit vad vet du hur mycket jag vet eller inte? Gå o lägg dig

Citat:
Ursprungligen postat av Mondelez
Du menar att dom tänkte råna Burger King eller vadå? Åt nyss en god frukost.

Beror ju på vad du menar med dom men gm har inte planerat nåt rån mot BK, det var BO som gjorde det med två andra som resulterade i att gm fick sitta i en polisbil i 3 timmar
Citera
2016-05-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ja jag har inte så stor nytta av att hänga på fb men kände att jag måste säga nåt när ni håller på skena iväg. Troll hit troll dit vad vet du hur mycket jag vet eller inte? Gå o lägg dig

Beror ju på vad du menar med dom men gm har inte planerat nåt rån mot BK, det var BO som gjorde det med två andra som resulterade i att gm fick sitta i en polisbil i 3 timmar

Jag måste säga att jag är lite skeptisk till den spekulationen men det återstår väl att se om polisen gör ett bra jobb och kommer fram till vad det gäller för tror knappast BO kläcker ur sig något sånt till polisen haha..
Citera
2016-05-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltlocomannen
Jag måste säga att jag är lite skeptisk till den spekulationen men det återstår väl att se om polisen gör ett bra jobb och kommer fram till vad det gäller för tror knappast BO kläcker ur sig något sånt till polisen haha..

Vet ni vem BO är?
Citera
2016-05-23, 12:13
Medlem
Citat:
Vet ni vem BO är?

Nej jag gör inte men tydligen så verkar theweasel-e veta det som jag fattat det som, hur annars skulle han veta om något " rån " och att MT fått sitta i polisbil i 3 timmar ?
Citera
2016-05-23, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltlocomannen
Nej jag gör inte men tydligen så verkar theweasel-e veta det som jag fattat det som, hur annars skulle han veta om något " rån " och att MT fått sitta i polisbil i 3 timmar ?

theweasel-e vill bara få det så tyst som möjligt här på fb. Han tillför ingenting men påpekar hela tiden när folk spekulerar.
Citera
2016-05-23, 15:28
Medlem
Citat:
theweasel-e vill bara få det så tyst som möjligt här på fb. Han tillför ingenting men påpekar hela tiden när folk spekulerar.

Haha ja det verkar ju så iallafall.. tråkigt att folk ska komma och leka viktiga när andra folk är intresserade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in