2017-01-23, 15:09
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderklyka
Jag har själv kört den traktorvägen med bil och det är inget bekymmer. Med ett enkelt omtag så tar du 180graders svängen utan problem.
Har hört att föräldrarna påstår att dom har varit hemma hela morgonen, det håller dom fast vid även när det är ett vittne som har sett dem åka på foskrosvägen just den känsliga tiden på morgonen.

Över heden? Det känns som en väldigt onödig väg att ta från dom och ned på Foskrosvägen. Förstår inte varför man skulle göra det.
Citera
2017-01-23, 16:48
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharmigSekreterare
Synd om systrarna? Ptja inte verkade det då synd om ena syrran som pimplade öl med morsan och MGM i helgen när de bowlade...

Det finns 3 systrar? Har jag rätt?
2 av dessa verkar ha tagit avstång, den tredje...inte så mycket tydligen...kan du.bekräfta vilken syster det gäller?
E, N, eller E?
En av systrarnas pojkvän var förövrigt på den aktuella festen vad jag fattar det som.
Citera
2017-01-23, 16:59
Medlem
Inget ovanligt fenomen att vissa störda kvinnor dras till grova kriminella och som i detta fallet mördare. Juha Valjakkala och Charles Manson är exempel ur historien och nu TK.
Citera
2017-01-23, 17:35
Medlem
Fått namnet på ev flickvännen i pm och det stämmer ej.
Dom är endast vänner. Säkra källor!!!
Citera
2017-01-23, 18:43
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Fått namnet på ev flickvännen i pm och det stämmer ej.
Dom är endast vänner. Säkra källor!!!
Hur säker är du?
Citera
2017-01-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Hur säker är du?

Rätt säker. Men jag tror du är mer insatt så jag får lita på dig!
Citera
2017-01-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter3
Nej, det tycker inte jag. De som känner till henne sen förut vet redan hur hon ser ut. Vi andra har ändå ingen nytta av det. Jag läser här för att jag är intresserad av själva saken och det spelar ingen roll hur folk ser ut. Man kan inte döma hunden efter håren, vare sig den har dubbelhaka eller inte. Det "hängs ut"mycket nog här på FB ändå.

Välkommen in i värmen
Citera
2017-01-24, 23:31
Medlem
Citat:
Det finns 3 systrar? Har jag rätt?
2 av dessa verkar ha tagit avstång, den tredje...inte så mycket tydligen...kan du.bekräfta vilken syster det gäller?
E, N, eller E?
En av systrarnas pojkvän var förövrigt på den aktuella festen vad jag fattar det som.

Den aktuella systern som var med mor och MGM var N...
Förövrigt så är väl en av systrarna E, fortfarande skriven på samma adress som föräldrarna och MGM.
Svårt att säga upp kontakten om man "bor" på samma adress...
Citera
2017-01-25, 02:37
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Förövrigt så är väl en av systrarna E, fortfarande skriven på samma adress som föräldrarna och MGM.

Oookej. Inte den man trodde alltså....
E bor förövrigt med sin fästman, kolla upp så ser du att hon bor i hus tilsammans med en R.
Man kan ju stå skriven på annan adress trots att man ej bor där. Dvs som Tommy gjorde innan han flyttade (blev vräkt) från sitt eget hus.
Senast redigerad av Hydrahead 2017-01-25 kl. 03:06.
Citera
2017-01-25, 03:51
Medlem
Citat:
Oookej. Inte den man trodde alltså....
E bor förövrigt med sin fästman, kolla upp så ser du att hon bor i hus tilsammans med en R.
Man kan ju stå skriven på annan adress trots att man ej bor där. Dvs som Tommy gjorde innan han flyttade (blev vräkt) från sitt eget hus.

Du vet att de är tre systrar varvid två börjar på E?
ER bor med en R precis som du säger, men EL bor väl hemma om hon inte flyttat nyligen ...
Citera
2017-01-25, 12:32
Medlem
Citat:
Du vet att de är tre systrar varvid två börjar på E?
ER bor med en R precis som du säger, men EL bor väl hemma om hon inte flyttat nyligen ...

Det är endast två som börjar på E, mellansysterns namn börjar på N.
EL bodde inte hemma när mordet skedde, då bodde hon med sin kille några hus längre upp från mordplatsen. Pojkvännen är en av TK:s allra närmsta vänner. EL och pojkvännen bröt deras förhållande bara någon dag efter mordet hade skett, lite konstigt tycker jag? Har pojkvännen hjälpt TK därifrån?
Citera
2017-01-25, 15:18
Medlem
Citat:
En syster har sagt upp kontakten. E som är skriven där bor på annan adress, hörde att hon sagt att hon är rädd för T. E som var i Mora bor i Mora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in