Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-11-26, 22:59
Medlem
TomiXs avatar
Jo jag vet, men jag har som tur sömnpiller och lugnande som jag kan ta ifall jag behöver, de är dock slut snart Fan vilken hatkärlek jag har till knarket, jag har aldrig upplevt någon riktig kärlek från det andra könet, det är i princip därför jag började med allt, ett stort misstag att ta det till det högre planet, men alla gör vi ju misstag...

Så nu ska TomiX jaga den riktiga kärleken, förhoppningsvis utan droger.

Störigt att man hela tiden svackar som fan, man vill liksom inte släppa det... Men jag måste och ska!
Citera
2005-11-27, 00:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Måste och måste... Det är ju inte så att man antingen är pundare eller nykter... Man kan dra speed ibland och vara nykter resten av tiden... Man behöver inte "börja" eller "sluta"...
Citera
2005-11-27, 00:30
Medlem
jonkeSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
klart att man som kille kan knulla på tjack.. det handlar bara om att vara intresserad av det..

och jag tackar för all fin kritik.. ni kan få läsa mer av vad jag skriver om ni vill..

Vi vill läsa mer!!!
Citera
2005-11-27, 00:30
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Måste och måste... Det är ju inte så att man antingen är pundare eller nykter... Man kan dra speed ibland och vara nykter resten av tiden... Man behöver inte "börja" eller "sluta"...

Nej helt klart, om jag tex gör som en jag känner enbart kör amfetamin på nyår, aldrig annars så är det ju en annan sak. Men liksom inga lager eller sådant längre för min del, det går bara åt helvete med den dåliga självdisciplinen jag har.
Citera
2005-11-27, 00:50
Medlem
alice underlands avatar
Tomix

Vill bara önska dej jättemycket lycka till, och hoppas du klarar att lägga det hela på nån sorts nivå som funkar för dej, om det sen är aldrig eller en gång om året, eller jag vet inte vad. Och kärleken kan ju ta tid att, hitta men det gäller bara att ha tålamod ,och inte streta emot universums flöde.Kärleken är värd att vänta på, och tro på att du kan älskas så kommer andra att förstå det också. Det lät flummigt men du kanske förstår vad jag menar ungefär? Kram
Citera
2005-11-27, 01:01
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alice underland
Vill bara önska dej jättemycket lycka till, och hoppas du klarar att lägga det hela på nån sorts nivå som funkar för dej, om det sen är aldrig eller en gång om året, eller jag vet inte vad. Och kärleken kan ju ta tid att, hitta men det gäller bara att ha tålamod ,och inte streta emot universums flöde.Kärleken är värd att vänta på, och tro på att du kan älskas så kommer andra att förstå det också. Det lät flummigt men du kanske förstår vad jag menar ungefär? Kram

Jodå tyckte inte det var så jätteflummigt Men ja det kommer ta tid, men en sak är jag så rädd för, har alltid pga soc.fobi haft svårt att ta kontakt med det andra könet tex, nu med drogerna i bakgrunden så har man fått vänner av det andra könet, bra vänner tillochmed. Om det försvinner i samband att jag slutar med droger så vet jag inte vad jag gör. Jaja, det är för mkt frågor och för mkt svar för att dras i en tråd. Tankarna susar i skallen men man får aldrig rätsida på dem.

Det ända jag verkligen innerligen hoppas på är att jag inte åker dit nu när jag tillochmed bestämt mig för att sluta, det hade varit det värsta som kan hända.

Men men, nu hänger jag ut mig lite mkt på nätet tycker jag, så jag ska nog svara sparsamt i denna tråden i framtiden..
Citera
2005-11-27, 01:22
Medlem
mer kärlek än hat.

tjack<3
Citera
2005-11-27, 02:17
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkeSthlm
Vi vill läsa mer!!!

det finns att läsa i noveller & lyrikforumet

mewmew;
hur många år har du tagit tjack?
det tog mig flera år att bygga upp denna hatkärlek.. men givetvis, det är mer kärlek än hat, annars skulle man ju inte vara där gång efter gång..
Citera
2005-11-27, 07:17
Medlem
just nu känns de som om hatet mot tjacket e större
fast för några timmar sen så älskade ja de som fan men men
Citera
2005-11-27, 13:19
Medlem
jonkeSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
det finns att läsa i noveller & lyrikforumet

Lysande. Tack
Citera
2005-11-27, 13:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkeSthlm
Lysande. Tack

de nada
Citera
2005-11-27, 15:28
Medlem
BigFatCone: jag utgår från den erfarenhet jag har nu. måste jag ha tagit det i flera år för att bilda mig en uppfattning? jag känner mer kärlek än hat just nu och jag har inte sagt något annat.

jag är väl medveten om att jag kanske kommer ändra mig, jag lovar att jag återkommer till dig då så ska du få ditt "vad var det jag sa". nöjd då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in