Citat:
Ursprungligen postat av alice underland
Vill bara önska dej jättemycket lycka till, och hoppas du klarar att lägga det hela på nån sorts nivå som funkar för dej, om det sen är aldrig eller en gång om året, eller jag vet inte vad. Och kärleken kan ju ta tid att, hitta men det gäller bara att ha tålamod ,och inte streta emot universums flöde.Kärleken är värd att vänta på, och tro på att du kan älskas så kommer andra att förstå det också. Det lät flummigt men du kanske förstår vad jag menar ungefär? Kram
Jodå tyckte inte det var så jätteflummigt

Men ja det kommer ta tid, men en sak är jag så rädd för, har alltid pga soc.fobi haft svårt att ta kontakt med det andra könet tex, nu med drogerna i bakgrunden så har man fått vänner av det andra könet, bra vänner tillochmed. Om det försvinner i samband att jag slutar med droger så vet jag inte vad jag gör. Jaja, det är för mkt frågor och för mkt svar för att dras i en tråd. Tankarna susar i skallen men man får aldrig rätsida på dem.
Det ända jag verkligen innerligen hoppas på är att jag inte åker dit nu när jag tillochmed bestämt mig för att sluta, det hade varit det värsta som kan hända.
Men men, nu hänger jag ut mig lite mkt på nätet tycker jag, så jag ska nog svara sparsamt i denna tråden i framtiden..