Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-11-25, 22:33
Medlem
Tycker också du skriver fint på något sätt.
Men jag förstår inte heller hur man inte ska kunna älska det Skulle ha varit lättare om det vore annorlunda, fast då skulle det ju inte vara samma sak.
Vad snackar jag om? Hjälp. Haha.
Citera
2005-11-25, 22:49
Bannlyst
o emmyy_ mår bra?
Citera
2005-11-25, 23:00
Medlem
haha ja absolut
men jag vill ut och dansa! men det får jag spara till imorgon
Citera
2005-11-25, 23:04
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
hur kan man inte hata en drog som amfetamin?

att nånting kan ta en så högt och så långt för att sedan ta en så lågt, det är helt otroligt egentligen..
att nånting kan tända ett ljus som växer sig starkare för att sedan släckas och göra mörkret om möjligt ännu kompaktare..

finns det nåt bättre än när hela kroppen sprakar som om man fått starkström genom sig, nackhåren i det närmaste reser sig och rysningarna avlöser varandra?
finns det nåt värre än när kroppen har gett upp och hjärnan för länge sedan har slutat fungera, när man helst vill dö men inte ens kan somna?

finns det nåt roligare än att sitta med sina vänner och hoppa från ämne till ämne, att komma de nära ännu närmare och få veta saker som man inte hade någon aning om?
finns det nåt tråkigare än när orden har tagit slut, allt intressant man har pratat om har försvunnit och man kan knappt komma ihåg vad man precis sa?

finns det nåt skönare att än knulla som kaniner i timmar med en likasinnad, att timme efter timme pröva saker, platser och ställningar som man i vissa fall knappt fantiserat om?
finns det nåt oskönare än att ligga i sängen, sönderknullad, uttorkad och svettig utan ork att ta sig till duschen med vetskapen om att det aldrig kan bli så här när man är nykter?

hur kan man inte älska en drog som amfetamin?

*flyttas till noveller och lyrik*

Ett stycke stenhård prosa rakt från hjärtat.
Testa det, alla prettowannabeförfattare.
Väldigt bra skrivet.
Citera
2005-11-25, 23:23
Medlem
Spliffmeisters avatar
Vissa här får ingen AT på Amfetamin, som jag då... och nej jag har INTE ADHD.
Citera
2005-11-25, 23:44
Bannlyst
har inte heller nån direkt farliga AT. beror på ssri i mitt fall...

sug en älg trevlig helg
Citera
2005-11-26, 20:13
Medlem
nanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
hur kan man inte hata en drog som amfetamin?

att nånting kan ta en så högt och så långt för att sedan ta en så lågt, det är helt otroligt egentligen..
att nånting kan tända ett ljus som växer sig starkare för att sedan släckas och göra mörkret om möjligt ännu kompaktare..

finns det nåt bättre än när hela kroppen sprakar som om man fått starkström genom sig, nackhåren i det närmaste reser sig och rysningarna avlöser varandra?
finns det nåt värre än när kroppen har gett upp och hjärnan för länge sedan har slutat fungera, när man helst vill dö men inte ens kan somna?

finns det nåt roligare än att sitta med sina vänner och hoppa från ämne till ämne, att komma de nära ännu närmare och få veta saker som man inte hade någon aning om?
finns det nåt tråkigare än när orden har tagit slut, allt intressant man har pratat om har försvunnit och man kan knappt komma ihåg vad man precis sa?

finns det nåt skönare att än knulla som kaniner i timmar med en likasinnad, att timme efter timme pröva saker, platser och ställningar som man i vissa fall knappt fantiserat om?
finns det nåt oskönare än att ligga i sängen, sönderknullad, uttorkad och svettig utan ork att ta sig till duschen med vetskapen om att det aldrig kan bli så här när man är nykter?

hur kan man inte älska en drog som amfetamin?

hahah. sweet

EDIT: jävligt bra...
Citera
2005-11-26, 20:17
Medlem
TomiXs avatar
Har också en hatkärlek till amfetamin, det har gett mig så jävla jobbiga avtändningar men nu under min jobbiga depression så var det skitskönt att koppla av till MTV och deppa, skitsoft, så ja, ibland älskar jag affe och ibland hatar jag det. AT utan benzo tex, fyfan vad det är risigt...
Citera
2005-11-26, 20:43
Bannlyst
Bra skrivet, kändes riktigt.

Är en tidsfråga innan jag testar alpha-metyl-FEA (amf)
Jag skulle kunna älska att vara vaken i dagar eftersom jag redan nu lätt är vaken en dag för länge, men då är man inte så alert i slutet.
Ja varför inte...
Knulla som kaniner låter kul, klarar man det som kille på AMFEA?

Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Har också en hatkärlek till amfetamin, det har gett mig så jävla jobbiga avtändningar men nu under min jobbiga depression så var det skitskönt att koppla av till MTV och deppa, skitsoft, så ja, ibland älskar jag affe och ibland hatar jag det. AT utan benzo tex, fyfan vad det är risigt...
Citera
2005-11-26, 21:06
Medlem
BigFatCones avatar
klart att man som kille kan knulla på tjack.. det handlar bara om att vara intresserad av det..

och jag tackar för all fin kritik.. ni kan få läsa mer av vad jag skriver om ni vill..
Citera
2005-11-26, 21:36
Medlem
TomiXs avatar
Eder TomiX har precis spolat ut cirka 0.5 gram eller lite mer amfetamin av högre kvalité på dasset, ångrar det inte just nu, men det var ändå lite pengar som rök Men förhoppningsvis leder det till att jag återfår ett normalare liv snarare.

TomiX tog dock cirka 0.2-0.3 rektalt först, det satt gått för jag har suttit absad hela jävla dagen..

Jag älskar tjacket, opiaterna och allt annat knark, men ett friskt liv är värt mer.

Jag vill bli fri från allt vad tjack, opiater, benzo osv heter, men jag har kommit underfund med mig själv att det är bra mycket svårare än jag trodde.

Önska mig lycka till, det kan ta tid men jag ska leva ett renare och friskare liv.

Ni som har dåligt självförtroende/låg självkänsla whatever, börja inte med tjack, opiater eller sådana droger, det kommer förstöra era liv mer än ni tror och fortare än ni tror!

Mvh, TomiX
Citera
2005-11-26, 21:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Eder TomiX har precis spolat ut cirka 0.5 gram eller lite mer amfetamin av högre kvalité på dasset, ångrar det inte just nu, men det var ändå lite pengar som rök Men förhoppningsvis leder det till att jag återfår ett normalare liv snarare.

TomiX tog dock cirka 0.2-0.3 rektalt först, det satt gått för jag har suttit absad hela jävla dagen..

Jag älskar tjacket, opiaterna och allt annat knark, men ett friskt liv är värt mer.

Jag vill bli fri från allt vad tjack, opiater, benzo osv heter, men jag har kommit underfund med mig själv att det är bra mycket svårare än jag trodde.

Önska mig lycka till, det kan ta tid men jag ska leva ett renare och friskare liv.

Ni som har dåligt självförtroende/låg självkänsla whatever, börja inte med tjack, opiater eller sådana droger, det kommer förstöra era liv mer än ni tror och fortare än ni tror!

Mvh, TomiX

good luck and god's speed son!
*stram honnör*

är du bumsad nu så kommer du ångra dig så fett när du börjar komma ner lite, det vet vi alla.. men som sagt, lycka till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in