Nu har jag bara testat det (nasalt) 6 ggr, men ger det 3/5 knarktummar upp. Hittills, verkligen en
hatkärlek. Ej betalt för det jag använt pga bekantskap med
tveksamma människor. Innan, lekt med kola å gräs utan problem.
Första gången körde jag på tok för
hårt med alkohol och tjack för att vara första gången pga mer erfarna medresenärer. Var vaken nästan 48h. Det negativa var iofs att jag inte var ett dugg intresserad av saker jag behövde göra. Har hört att man ska bli sjuuuukt produktiv å städa å dona hemma. Glöm det. Jag stack ut å cyklade, snackade med folk på väg till jobbet (

). Sen sket jag i de där sakerna å kollade på tv/youtube. Hade ryckningar i fingrar å ansikte långt in på slutet. Tappade oxå all sexlust. Hur fan kan folk bli peppade på sex med detta? Testrunkade dock (as you do!

) och fick sämsta orgasmerna nånsin (TMI?). Sen bestod den enda ångesten mot AT av att jag missat så mkt sömn. Hade ju saker att göra...
Sjuuukt torr i munnen mestadels av tiden. Tappade allt matsug (så jag fattar hur folk blir spinkisar) men kände extrem hunger typ 6-8h från senaste matintag. Svintorr i näsan dagen efter och nära till näsblod hela tiden. Som sagt, nybörjarmisstag.
Resterande gånger har jag bara använt det ytterst sparsamt och med alkohol (2-4st linor á 2cm). Då har det bara varit positivt. Nyktrar till men blir samtidigt lite speedad. Blir inte nämnvärt bakis. Kan sova ordentligt. Slappar inte till och får saker gjort. Ångesten (marginell) har då endast bestått i vilken annan skit man drar i sig (som det är utblandat med
<- tro mig, om du inte tillverkar det själv är det utbankat med va skit som helst).
Nu blev det här kanske lite mer av en recension av tjack...aja...ta bort det då...