Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-08, 16:36
  #1
Medlem
Xenadarieus avatar
https://www.youtube.com/watch?v=_C--olgLsQE

Om detta inte är definitionen av cuckoldry så vet jag inte vad. Tyskar betalar för att migranter ska ligga med vita tyska kvinnor.

Något vi kan vänta oss i Sverige inom snar framtid? På vilket plan är detta okej?
Citera
2016-05-08, 16:54
  #2
Medlem
Hur kan Tyska män ens gå med på detta?
Citera
2016-05-08, 16:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Hur kan Tyska män ens gå med på detta?

Tyska män är en samling toffelhjältar - ungefär som svenska diton...
Citera
2016-05-08, 17:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Tyska män är en samling toffelhjältar - ungefär som svenska diton...

Jo fast vi svenska killar skulle aldrig gå med på något sånt här ändå. Varför skulle man vilja skattebetala för dessa utländska chimpanser ska ligga med våra egna kvinnor?


Nu fattar jag väl att någon zionistisk kraft styr Tyskland och att de försöker komma på alla förnedrande sätt de bara kan för att total krossa Tyskland.
Citera
2016-05-08, 19:58
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenadarieu
https://www.youtube.com/watch?v=_C--olgLsQE

Om detta inte är definitionen av cuckoldry så vet jag inte vad. Tyskar betalar för att migranter ska ligga med vita tyska kvinnor.

Något vi kan vänta oss i Sverige inom snar framtid? På vilket plan är detta okej?

Din "källa" är klart tvivelaktig!

En youtube-film kan väl vem som helst lägga upp - det kan handla om rena falsariet, vilket jag tror det är. Denna "flirt workshop" har inte uppmärksammats i naagon annan tysk media. Jag vet, daa jag bor i landet och läser en massa webbtidningar dagligen. Troligen rena rama lögnen, som naagon högerstolle arrrangerat. Hur som helst knappast naagot staten lägger naagra pengar paa, utan en engaangsföreteelse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback