• 1
  • 2
2016-05-07, 18:09
Medlem
Ja, som rubriken lyder, när är det skönast att spruta?
När ni själva runkar, när en tjej runkar av er, när ni blir avsugna, vaginalt, analt?
Citera
2016-05-07, 18:17
Medlem
Det ska lite mer till för att det ska vara perfekt. Helst två, tre andra moment samtidigt.
Citera
2016-05-07, 18:18
Medlem
pizza-faces avatar
En avsugning där jag ligger eller sitter i en skön fåtölj (tjejen står på knä) och tjejen håller relativt lågt tempo (men taktfast) och jobbar med mycket tunga på undersidan av kuken så att orgasmen byggs upp under 5-10 minuter. När jag är nära att komma ökar hon takten ordentligt och suger riktigt snabbt kombinerat med att hon drar skinnet på kukskaftet fram och tillbaka i takt med att munnen rör sig över ollonet tills jag kommit i hennes mun. När jag har kommit sänker hon sugtakten igen och suger tills kuken börjar slakna.

Görs ovanstående på rätt sätt får jag en orgasm som får hela kroppen att skaka och det sticker i fingrar och tår på ett riktigt härligt sätt. Omöjligt att uppleva det vid penetration även om den orgasmen också är skön naturligtvis.

En riktigt bra avrunkning med glidmedel (jag är omskuren) där tjejen använder båda händerna på helt rätt sätt kommer på andraplats efter avsugning.
Citera
2016-05-07, 18:30
Medlem
Xenadarieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizza-face
En avsugning där jag ligger eller sitter i en skön fåtölj (tjejen står på knä) och tjejen håller relativt lågt tempo (men taktfast) och jobbar med mycket tunga på undersidan av kuken så att orgasmen byggs upp under 5-10 minuter. När jag är nära att komma ökar hon takten ordentligt och suger riktigt snabbt kombinerat med att hon drar skinnet på kukskaftet fram och tillbaka i takt med att munnen rör sig över ollonet tills jag kommit i hennes mun. När jag har kommit sänker hon sugtakten igen och suger tills kuken börjar slakna.

Detta. Svårslaget.
Citera
2016-05-07, 18:31
Medlem
Ziayas avatar
Missionären. Inuti. Underskatta inte det enkla.

Men tvinga honom ha kondom om det är en one-time.
Citera
2016-05-07, 18:35
Trodde det inte först men om man blir typt halvt kvävd och får syre precis när kobran spottar, ja jävlar
Citera
2016-05-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizza-face

Görs ovanstående på rätt sätt får jag en orgasm som får hela kroppen att skaka och det sticker i fingrar och tår på ett riktigt härligt sätt. Omöjligt att uppleva det vid penetration även om den orgasmen också är skön naturligtvis.

En riktigt bra avrunkning med glidmedel (jag är omskuren) där tjejen använder båda händerna på helt rätt sätt kommer på andraplats efter avsugning.

Citat:
Ursprungligen postat av Xenadarieu
Detta. Svårslaget.

Vad tycker ni om att få pungen masserad? Bättre/sämre upplevelse?
Citera
2016-05-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Missionären. Inuti. Underskatta inte det enkla.

Men tvinga honom ha kondom om det är en one-time.

Missionären är min favoritställning.
Kondomen åker på även om det är long-time, varken graviditet eller sjukdomar finns med på min önskelista.
Citera
2016-05-07, 18:44
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ansluter mig till pizzanyllets målande beskrivning.

När det gäller pungmassage så visst, om det görs på rätt sätt och efter en stund, inte initialt.
Citera
2016-05-07, 18:48
Medlem
pizza-faces avatar
Citat:
Absolut trevligt tycker jag! Dock brukar tjejer ha svårt att kunna hålla taktfasthet mellan hand och mun samtidigt som hon masserar pungen och allt blir mest bara otakt och konstigt, men klarar hon det så absolut! Speciellt bra alternativ kan det annars vara om tjejen behöver vila munnen en KORT stund. I sådana fall runka kuken med ena handen och massera pungen med den andra.

Vid en bra avrunkning är lite pungmassage aldrig fel heller imellanåt. En glidmedlad hand på kulken och den andra varierar mellan pungen och att runka kuken tillsammans med den andra handen.
Citera
2016-05-07, 18:53
Medlem
Xenadarieus avatar
Citat:

Inte min grej, finner det mest distraherande.
Citera
2016-05-07, 19:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Missionären är min favoritställning.
Kondomen åker på även om det är long-time, varken graviditet eller sjukdomar finns med på min önskelista.
Gött. Mångas favorit.

Edit: Go massage är inte fel, men helst som förspel då.
Senast redigerad av Ziaya 2016-05-07 kl. 19:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in