Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Allt skvaller är intressant! Både damallsvenskt och internationellt. Tråden handlar ju om fotbollsflator, dina kunskaper är rena guldgruvan här.
Har franska, amerikanska och brasilianska landslagen många flator? Finns det nån flata i Göteborg? Lisa Ek (f.d. GBG) kanske? Vilken damallsvensk klubb har flest flator? Är Johanna Frisk tillsammans med Marta? Har Wambach erövrat nån svensk kissemiss? Vilka damtränare är flator (eller bögar!)?
Jag kan direkt bekräfta att Marta och Johanna Frisk är tillsammans. Dom är tom förlovade, men lycka till att få dem att erkänna det.
Har ingen aning om Wambach har erövrat några svenskor. Och det tror jag inte min källa har heller.
Ge mig någon dag så ska jag höra med min källa om lag för lag. Däremot vet jag att Linnea Liljegärd i Göteborg är flata. Samma sak med Rybäck som lirar i Jitex.
På tränarfronten är det väl bara Sveriges assisterande som lirar med det kvinnliga laget. Ja, och Pia Sundhage så klart - men det är ju knappast en nyhet.
Skulle också tro att Tyresö har flest flator, men ska höra med min källa och se.