2012-07-31, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Allt skvaller är intressant! Både damallsvenskt och internationellt. Tråden handlar ju om fotbollsflator, dina kunskaper är rena guldgruvan här.

Har franska, amerikanska och brasilianska landslagen många flator? Finns det nån flata i Göteborg? Lisa Ek (f.d. GBG) kanske? Vilken damallsvensk klubb har flest flator? Är Johanna Frisk tillsammans med Marta? Har Wambach erövrat nån svensk kissemiss? Vilka damtränare är flator (eller bögar!)?

Lisa Ek har en kille som spelar i nån Gbg-klubb. Tror inte det finns nån flata i Gbg längre. Flest flator har nog Tyresö.

I amerikanska landslaget gick nyligen en spelare ut officiellt som homo. Minns inte vem.
Citera
2012-07-31, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Lisa Ek har en kille som spelar i nån Gbg-klubb. Tror inte det finns nån flata i Gbg längre. Flest flator har nog Tyresö.

I amerikanska landslaget gick nyligen en spelare ut officiellt som homo. Minns inte vem.
Kanske är Lisa Ek bisexuell, hon var med på hbtq-festivalen för ett par år sen där hon sa att hon älskar hbtq-kulturen, ett uttalande som inte allför många straighta personer gör gissar jag
på..
Citera
2012-08-01, 00:32
Medlem
Citat:
Kanske är Lisa Ek bisexuell, hon var med på hbtq-festivalen för ett par år sen där hon sa att hon älskar hbtq-kulturen, ett uttalande som inte allför många straighta personer gör gissar jag
på..

Enligt rykten ska Lisa EK ha gjort slut med pvännen hon haft sen många år tillbaka och börjat snegla åt andra laget. Det är dock bara rykten och jag har inga som helst belägg för det, mer än det jag hört liksom. Men hon ser ju mist sagt flata ut.
Kanske gör hon en Fischer? Fischer hade ju pvän i många år. Tog slut och nu är hon med en brud.
Citera
2012-08-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det är inte bara så att "You Hope Solo is hetero"?

Ha, nää. Tror till och med hon är förlovad med en snubbe. Men det får någon annan titta upp. Däremot är det väldigt känt att hon är flata.
Citera
2012-08-01, 00:36
Medlem
Thunebro skulle mer än gärna få krypa ner i min säng, flata eller ej!
Citera
2012-08-01, 00:37
Medlem
Citat:
Allt skvaller är intressant! Både damallsvenskt och internationellt. Tråden handlar ju om fotbollsflator, dina kunskaper är rena guldgruvan här.

Har franska, amerikanska och brasilianska landslagen många flator? Finns det nån flata i Göteborg? Lisa Ek (f.d. GBG) kanske? Vilken damallsvensk klubb har flest flator? Är Johanna Frisk tillsammans med Marta? Har Wambach erövrat nån svensk kissemiss? Vilka damtränare är flator (eller bögar!)?

Jag kan direkt bekräfta att Marta och Johanna Frisk är tillsammans. Dom är tom förlovade, men lycka till att få dem att erkänna det.

Har ingen aning om Wambach har erövrat några svenskor. Och det tror jag inte min källa har heller.

Ge mig någon dag så ska jag höra med min källa om lag för lag. Däremot vet jag att Linnea Liljegärd i Göteborg är flata. Samma sak med Rybäck som lirar i Jitex.

På tränarfronten är det väl bara Sveriges assisterande som lirar med det kvinnliga laget. Ja, och Pia Sundhage så klart - men det är ju knappast en nyhet.

Skulle också tro att Tyresö har flest flator, men ska höra med min källa och se.
Citera
2012-08-01, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2

Linnea Liljegärd är flata.
Och du menar nog Megan Rapione: http://www.expressen.se/sport/os-201...uell-infor-os/
Citera
2012-08-01, 02:09
Medlem
Enligt ratsit gift och boende med en Jonas Thunebro, hade för mej att jag läst det innan att hon hade en snubbe, men visst, efter alla träningar och efterföljande duschar så kanske även hon har bytt planhalva....
Citera
2012-08-01, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barabarnet
Ha, nää. Tror till och med hon är förlovad med en snubbe. Men det får någon annan titta upp. Däremot är det väldigt känt att hon är flata.

Har också läst att hon är förlovad men att hon är flata är något nytt för mig. Bisexuell? Hope Solo känns ju som den kvinnligaste i laget.
Citera
2012-08-01, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Enligt ratsit gift och boende med en Jonas Thunebro, hade för mej att jag läst det innan att hon hade en snubbe, men visst, efter alla träningar och efterföljande duschar så kanske även hon har bytt planhalva....

Thunebro har inget klassiskt flat-utseende så skulle förvåna mig om hon var homo. Bisexuell säkert.
Citera
2012-08-01, 03:05
Bannlyst
barabarnet, vad vet du om Asllani? Hoppas inte hon är flata.
Citera
2012-08-01, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skembon
Thunebro har inget klassiskt flat-utseende så skulle förvåna mig om hon var homo. Bisexuell säkert.
Tror du att sexuell läggning främst har med utseendet att göra?.. Johanna Frisk och Caroline Seger tycker jag ser ganska kvinnliga ut, Malin Levenstad likaså, trots det är dom flator... Lotta Schelin ser väl inte heller ut som en typisk flata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in