2006-03-13, 20:24
Medlem
Jane T - du är min Pussy Galore

Någon här i tråden påstod att Jane T i landslaget var lebba. Vore slöseri isåfall eftersom hon är bland det sötaste jag sett på länge.

James Bond lyckades ju omvända Pussy Galore till den rätta läran i Goldfinger och jag lovar att göra ett försök med Jane T när jag ser henne nästa gång om detta verkligen stämmer.

My name is Pinn1 , Slickepinn1
Citera
2006-03-13, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freerunner
Hedvig Lindahl är Sambo med en Tjej, om hon sen gillar killar också kan ju vara osagt.

Tyvärr tror jag att den nya generationen fotbollstjejer är nästan lika homo som den gamla, känner en del i allsvenskan, men när man läser om de manliga fotbollsspelarna i Premiership som roar sig på diverse sätt så börjar man fundera på om det inte är sporten i sig som är lite fjollig.

Det var ju märkligt eftersom hon poserade med sin sambo efter fotbollsgalan förra året och den sambon var inte av tjejigt kön.
Citera
2006-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Det var ju märkligt eftersom hon poserade med sin sambo efter fotbollsgalan förra året och den sambon var inte av tjejigt kön.

Innebär det att det är slut mellan Jane T och Ce****a Sa***ll?
Citera
2006-03-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

Jättekonstigt eftersom jag pluggade tillsammans med hennes sambo och hon var definitivt tjej då. Ngt du kan kolla upp på gulasidorna också. Bor i Hejdegården i Linköping och de var Sambos redan förra året så det är inte nytt...
Citera
2006-03-14, 14:09
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freerunner
Jättekonstigt eftersom jag pluggade tillsammans med hennes sambo och hon var definitivt tjej då. Ngt du kan kolla upp på gulasidorna också. Bor i Hejdegården i Linköping och de var Sambos redan förra året så det är inte nytt...

Om man går in på Hedvigs hemsida så nämns där en person som varit med och gjort hemsidan. Denne bor även på samma adress som Hedvig och visas på en av bilderna på hemsidan.
Citera
2006-03-14, 15:23
Medlem
Martha är 'kusin' med marina spelade i Själevad kusiner i Brasilien brukar vara benämning på flator.
Martha krävde att Marina skulle spela nära 10mil...
Citera
2006-03-14, 15:53
Medlem
Nulles avatar
Ska vi reda ut fallet Hedvig Lindahl en gång för alla? Som redan antytts i tråden bor hon ihop med en tjej som hon kallar för sin sambo (och som hon gillar att "krama"). Samtidigt florerar det rykten i tråden om att hon dessutom gillar killar. Någon som kan ge klara besked?
Citera
2006-03-14, 18:15
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Ska vi reda ut fallet Hedvig Lindahl en gång för alla? Som redan antytts i tråden bor hon ihop med en tjej som hon kallar för sin sambo (och som hon gillar att "krama"). Samtidigt florerar det rykten i tråden om att hon dessutom gillar killar. Någon som kan ge klara besked?

Men jisses! Tjejen pratar ju i "vi"-form, klart hon och sambon är lovers. Ingen aning om hur hon definerar sin läggning, vet knappt vem hon är förutom att hon spelar fotboll.
Citera
2006-03-14, 23:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle

Hur får du in den där snubben Peter då? Är han också hennes sambo?

Peter med katterna
http://www.hedviglindahl.se/popup.php?fileid=147&lang=sv
Citera
2006-03-15, 00:23
Medlem
Mr.Zebs avatar
Hedvig och ugglan

Ska hela tråden fyllas av Hedvig...

Skit samma vad hon är... hon är lika attraktiv som en tjänstemanna slips...

Låt hon och hennes tvekönade sambo för alltid stanna hemma... så vi slipper se och höras talas om dem...
Citera
2006-03-15, 02:31
Medlem
Kamprads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalla Kåre
Ett rykte säger att de som har håret i två flätor under match är straighta, typ Jossan och Victoria Svensson. Resten är flator, typ Kicki Bengtsson och Jane. Låter jävligt fånigt, faktiskt. Men nog är det så att flatdominansen minskat i damfotbollen. Jag kommer ihåg när man kunde se damerna in action på gamla Bacchus i Gbg för sådär femton år sen. Snygga var dom aldrig men rätt roliga och bra mycket mer personliga än dagens damer.

För alla killar kan jag komma med den glädjande nyheten att Victoria Svensson lyckligtvis är lesbisk trots att hon inte vågar erkänna det öppet. Hon har tidigare varit tillsammans med en innebandyspelare i Hammarby. Råkar ha en tjejkompis som spelar på fel planhalva och har lite info. För övrigt är målvakten i UIK, Sofia Lundgren lesbisk
Citera
2006-03-15, 06:43
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur får du in den där snubben Peter då? Är han också hennes sambo?
Enligt e-upplysning.se är han skriven på en annan adress.

Fast jag får nog erkänna att Mr.Zeb har rätt i att vår fokusering på just Hedvig av alla människor har blivit lite överdriven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in