2007-05-12, 19:24
Medlem
Atlantas avatar
Undrar hur det är med manliga fotbollstränare? Kräver de gentjänster för att ta ut vissa spelare i damlaget? Någon som har något skvaller att bjuda på?
Citera
2007-05-12, 19:58
Medlem
Ryktet säger att Marta och Elaine är ett par... Ingen koll på sanningshalten i det dock.
Citera
2007-05-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joey Navinski
Såg nyligen lite statistik på spelarövergångar i damallsvenskan samt div 1.

Påfallande ofta flyttar spelare parvis till en ny klubb...
(Finns hur många exempel som helst, orkar inte skriva ner några namn)

Schysst att du orkade skriva detta inlägg dock, synd att du inte "orkade" lägga till några namn som skulle föra tråden framåt.
Citera
2007-05-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Schysst att du orkade skriva detta inlägg dock, synd att du inte "orkade" lägga till några namn som skulle föra tråden framåt.

Jag vill inte bara nämna "några" namn som exempel - och därmed riskera att peka ut någon felaktigt. Så alternativet skulle då vara att nämna samtliga. Kanske jag orkar nån dag, men inte just nu.

För det är som sagt en hel del... Varje klubb tycks ha värvat minst ett "par" per säsong, i snitt...
Citera
2007-05-13, 01:22
Medlem
Citat:
Jag vill inte bara nämna "några" namn som exempel - och därmed riskera att peka ut någon felaktigt. Så alternativet skulle då vara att nämna samtliga. Kanske jag orkar nån dag, men inte just nu.

För det är som sagt en hel del... Varje klubb tycks ha värvat minst ett "par" per säsong, i snitt...

http://archive.corren.se/archive/2007/4/5/j59kt373m7nf8w2.xml
Citera
2007-05-13, 01:47
Medlem
steffeGs avatar
Självklart är det så att - precis som i arbetslivet, skolan eller var fan som helst - att tjejer, och killar också för den delen, tar hjälp av diverse sexuella tjänster för att få fördelar. Är det en fräsch tjej så är det väl bara att tacka och ta emot, det hade nog de flesta gjort i en dylik situation.
Citera
2007-05-13, 20:13
Medlem
Citat:

Här kan ni kolla själva, t ex:

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21391&a=802375&lid=senasteNytt_268 588&lpos=rubrik_802375

Räkna hur många "do" ni hittar i listorna...
Citera
2007-05-13, 20:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Här kan ni kolla själva, t ex:

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21391&a=802375&lid=senasteNytt_268 588&lpos=rubrik_802375

Räkna hur många "do" ni hittar i listorna...

vad betyder do ?
Citera
2007-05-13, 20:33
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
vad betyder do ?

dito

Istället för att behöva skriva ut klubbnamn flera gånger så skrivs do ut efter namn om spelare kommer från samma klubb.
Citera
2007-05-14, 20:04
Medlem
En landslagsspelare i Linköping bor tillsammans med en tjej i samma lag sen om det är ngt romantiskt mellan dom har jag ingen koll på.
Dessutom vet jag med all säkerhet att två av landslagsmålisarna har ihop det med varsin tjej sen några år tillbaka.
Citera
2007-05-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jum-jum
En landslagsspelare i Linköping bor tillsammans med en tjej i samma lag sen om det är ngt romantiskt mellan dom har jag ingen koll på.
Dessutom vet jag med all säkerhet att två av landslagsmålisarna har ihop det med varsin tjej sen några år tillbaka.

Caroline Jönsson är lesbian.
Citera
2007-05-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Caroline Jönsson är lesbian.

Även Sofia Lundgren AIK, tidigare Umeå IK...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in