2008-05-25, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Du har lång väg att vandra, min vän.

Du får gärna utveckla det svaret.
Citera
2008-05-26, 02:03
Bannlyst
Om man granskar spelartruppen på UIK:s hemsida är de tjejer som är ihop med en kille ganska snabba att framhäva det. Se målvakten Ulla-Karin Rönnlund och Emmelie Konradsson exempelvis.
Men på flera som exempelvis Marta och Johanna Frisk, står det bara mamma, pappa och syskon som familj. Känns som om det är ganska lätt att räkna ut alla som är flator. Skäms dem för att gå ut med att de har flickvänner eller vad handlar det om?
Citera
2008-05-26, 07:40
Bannlyst
Jag tror inte direkt Marta är lesbisk, hon kanske är bi, menar vilken kille i Umeå vill ha henne när det finns fina svenska flickan?

Jag minns ett reportage om Marta där hon berättade om sitt möte med Ronaldinho där hon berättade att hon hade fått hans nummer men var för blyg för att ringa, iofs kanske hon va för lesbisk för att ringa men hon verkade rätt sugen på mer än hans trix på planen.
Citera
2008-05-26, 09:21
Medlem
zlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Men på flera som exempelvis Marta och Johanna Frisk, står det bara mamma, pappa och syskon som familj. Känns som om det är ganska lätt att räkna ut alla som är flator. Skäms dem för att gå ut med att de har flickvänner eller vad handlar det om?

Roligt att du nämner just de två, de är nämligen ihop med varandra!
Citera
2008-05-26, 09:46
Medlem
Citat:
Om man granskar spelartruppen på UIK:s hemsida är de tjejer som är ihop med en kille ganska snabba att framhäva det. Se målvakten Ulla-Karin Rönnlund och Emmelie Konradsson exempelvis.
Men på flera som exempelvis Marta och Johanna Frisk, står det bara mamma, pappa och syskon som familj. Känns som om det är ganska lätt att räkna ut alla som är flator.

Sen kan man ju undra vad det är som får FB:are att dra slutsatsen att "ingen kille = lesbisk" eller "delar lägenhet = lesbisk" gäller alla individer. Kvinnliga fotbollsspelare på elitnivå tränar konstant och tjänar löjligt lite pengar, så ni ska nog vara lite försiktiga med att dra alla över samma kam.
Citera
2008-05-26, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Roligt att du nämner just de två, de är nämligen ihop med varandra!

Läs post #222

Citera
2008-05-26, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Jag tror inte direkt Marta är lesbisk, hon kanske är bi, menar vilken kille i Umeå vill ha henne när det finns fina svenska flickan?

Jag minns ett reportage om Marta där hon berättade om sitt möte med Ronaldinho där hon berättade att hon hade fått hans nummer men var för blyg för att ringa, iofs kanske hon va för lesbisk för att ringa men hon verkade rätt sugen på mer än hans trix på planen.

Läs tråden. läs, läs, LÄÄÄÄÄS!!!!!
Pajas.
Citera
2008-05-26, 13:59
Medlem
Superfluouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou
Du får gärna utveckla det svaret.

Catami menar att det är en avsevärd sträcka för dig kvar att gå.
Citera
2008-06-06, 17:08
Bannlyst
Victoria Svensson har blivit förälder. Står en bit ned i det här reportaget. Bekräftar ryktet definitivt om att hon är homo eftersom hon ju inte varit gravid.

http://www.difdam.nu/index.php?exec=...e=117&nID=1136
Citera
2008-06-06, 18:08
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Om jag var fotbollsflata skulle jag också vilja heta ”Ariane Hingst”. Tror inte man har några raggproblem då precis.
Citera
2008-06-06, 18:09
Medlem
Citat:
Victoria Svensson har blivit förälder. Står en bit ned i det här reportaget. Bekräftar ryktet definitivt om att hon är homo eftersom hon ju inte varit gravid.

Haha. Va fan, är alla i damlandslaget lebbar? Hur kommer det sig egentligen?
Citera
2008-06-07, 10:12
Medlem
Citat:

Kanske bara hade liten mage och kan spela fotboll så snart efter förlossningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in