2016-05-03, 16:35
Medlem
Hej!
Var uppe på vinden och hitta massa mangaböcker från när jag var mindre. Kollade igenom några och märkte att ett nummer från mangaserien One piece var helt blank. Alltså inget var skrivet eller ritat i den. Vet ni ifall detta är vanligt eller har den något speciellt värde?

MVH
Loudervig
Citera
2016-05-03, 17:47
Medlem
ArkadSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loudervig
Hej!
Var uppe på vinden och hitta massa mangaböcker från när jag var mindre. Kollade igenom några och märkte att ett nummer från mangaserien One piece var helt blank. Alltså inget var skrivet eller ritat i den. Vet ni ifall detta är vanligt eller har den något speciellt värde?

MVH
Loudervig

Tryckfel?
Citera
2016-05-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArkadS
Tryckfel?

ja det måste det ju vara. Tycker det är lite underligt att det är ett tryckfel i hela boken bara
Citera
2016-05-03, 19:22
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Litteratur --> Serier och serietidningar
/Moderator
Citera
2016-05-04, 03:27
Medlem
lampross avatar
Citat:
Hej!
Den har högst sannnolikt inget monetärt värde.
Citera
2016-05-04, 10:08
Medlem
ArkadSs avatar
Citat:
ja det måste det ju vara. Tycker det är lite underligt att det är ett tryckfel i hela boken bara

Japansk skittidning från 80-90 talet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in