Citat:
Ursprungligen postat av
hex27
Bilden har fått spridning världsligt som antirasistisk och kvinnan har blivit hyllad för att stå upp emot de blekplufsiga inavelsnazisterna. Sen att du har läst några avvikande kommentarer på flashback, där några förvirrade och inskränkta rednecks tycker annorlunda, ändrar inte detta faktum eller förminskar saken på något sätt. Snarare tvärtom.
Fast den är ju inte "antirasistisk" - den är för att de nordiska folken ska dö ut. Den är för ett system där rashat frodas, och som är fundamental för rasistiska system.
Hur kommer det sig att, utan undantag, så används enbart "halmdockor"? Varför finns det inte någon sk. "antirasist" som har något att komma med? Ni är som bräkande får allihopa.
Att bilden sprids genom all världens sionistiska medier, och att system-svansen gillar den, tvivlar jag inte på. Men jag tvivlar på deras förmåga till självständigt tänkande, och jag tvivlar på att det rådande systemet är positivt för mänskligheten, eller jorden i stort..
Att representanterna ur Motståndsrörelsen på bilden utgör den verkliga oppositionen mot rådande system, och att dessa blir förföljda av detsamma genom allt från SÄPO till uppviglade mötesstörare som "Tess" på bilden, bekräftar ännu en gång att det vi gör är rätt.