Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Nej jag tycker inte att hon är underdog, svårt att vara underdog mot nazis.
Jag skulle inte våga ställa mig och blocka vägen för HA oavsett om polisen, påven och hans chef var på min sida. Så ja, jag tycker att det var tufft gjort.
Jaha, men nu är det inte HA som haft demonstration utan NMR. Fast jag förstår ändå att du tycker det är tufft gjort. Ni vänstermänniskor har helt enkelt skapat en boogeyman av NMR. Ni skriver att dom är riktigt farliga osv och tillslut så blir ni rädda för dom, av en illusion ni själva har skapat. När du ser denna bild så ser du antagligen tre stycken 2 m, 100 kg rena muskler dödsknarkarnazister med hakkors tatuerat på sina pannor och vapen i händerna. Framför dom så står det en liten, mörkhyad kvinna med ett litet barn i famnen, helt ensam bland alla nazister, och hon försöker stoppa dom (från att äta hennes barn) genom att sätta upp en knuten hand. Antagligen ser du något sånt, medan resten av oss normala människor ser bara en snaggad svart kvinna, som ser rätt pundig ut faktiskt, framför några NMR-medlemmar som är på väg till talarstolen. Det finns inget "coolt" med denna bild, det finns inget "unikt" eller tufft heller.
Nu tycker jag faktiskt att NMR är mer farliga än AFA tex, men mycket av det ni vänsterfolk skriver om dom är bara fantasier. Ni har väl listat ut att ni har mer makt på eran sida, och för att hålla "the fighting spirit alive" bland leden så sitter ni och målar upp era motståndare som dom farligaste, brutalaste jävlar som nånsin har vandrat på denna jord. Jag tror att NMR själva tycker det är fett kul och rätt nice att ni gör så. Om jag vore NMR medlem så skulle jag tycka så iallafall.