Citat:
Ursprungligen postat av
garderobsnazist
Jag som fotointresserad nationalist måste medge att det är en bra bild.
Men att påstå att hon är jättetuff som ställer sig där kan jag inte hålla med om. Hon är väll medveten om att hon har hela etblissemanget i ryggen. SMR-killarna är fast i ett moment 22. Kan inte känga ner henne enorm pr-katastrof och drev. Inställd demo osv.
Nu stoppar inte polisen henne och hon kan i lugn och ro stå där med sin kommunisthälsning. Och media får sina propagandabilder.
Men för många tror jag bilden ger bränsle åt sin nationalism i stället. Så det är propaganda åt bägge hållen.
Typ "en ful liten rakad niggerhona ger sig själv rätten att ställa sig vägen för patriotiska etniska svenskar demostration i Sverige". Jag till ex. Blir förbannad och mina sympatier ligger här solklart hos SMR som inte riktigt är min kopp te i vanliga fall.
Kvinnas apliknade utseende. Kommunisthälsningen. SMRs hårda blickar. Nordmän vs Subsahara. En bra bild som får mig att vilja donera pengar till SMR
Kan bara hålla med. En neger som dels ställer sig i vägen när svenskar håller demonstrationståg, men även gör "black power" hälsningen.
Tycka vad man vill om SMR, men de ska ha cred för att de står upp för vårt land. Vad har negern gjort förutom att propagera för mer invandring?