2016-05-03, 12:53
Medlem
Hur har det här gått till egentligen? Han har alltså lyckas sätta på nya skyltar på bilen utan att polisen har gripit honom.

Han har även kört över spikmattor utan att få punka

Någon som vet mer? Tycker det låter lite konstigt

http://nwt.se/forshaga/2016/05/03/16...-och-smet-fran
Citera
2016-05-03, 12:59
Medlem
Låter som tur blandat med inkompetens ifrån polisernas sida. Någon annan förklarning kan jag inte komma på. Det där med falskskyltat tror jag inte ett ögonblick på, hur skulle det exakt ha gått till?
Citera
2016-05-03, 13:07
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mchumuburu
Låter som tur blandat med inkompetens ifrån polisernas sida. Någon annan förklarning kan jag inte komma på. Det där med falskskyltat tror jag inte ett ögonblick på, hur skulle det exakt ha gått till?

En halvgiftig bedömningsfråga för polisen.
Om 3e person riskeras så släpper polisen. Och det är ju helt rätt.
Att spikmattan inte fungerade.......det är ju åt helskotta. Felhantering?
Citera
2016-05-03, 17:56
Medlem
Mich13s avatar
Någon som vet vem den här dåren är? Har tydligen stulit och gjort inbrott ett flertal gånger tidigare i Stockholmsområdet.

Han åker 200 km/h på fel sida av motorvägen...
Citera
2016-05-03, 18:15
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Någon som vet vem den här dåren är? Har tydligen stulit och gjort inbrott ett flertal gånger tidigare i Stockholmsområdet.

Ensamkommande som vill göra brott för att få garanti på put?
Citera
2016-05-03, 18:42
Medlem
Dom var två från början. Rymde från Klarälvsgården. Den ena tog polisen direkt. Stal en bil som stod på tomgång på en garageuppfart. Ensamkommande? Mycket möjligt att det är Kalle 16
Citera
2016-05-03, 18:48
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Ensamkommande som vill göra brott för att få garanti på put?

Han har hållit på med det här länge, i flera år så jag tror inte det är ensamkommande i det här fallet, men jag ska inte svära på det. Hans bakgrund har jag ingen aning om.
Citera
2016-05-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13

Polisen i Västerort är helt uppgiven, de griper killen, han skjutsas till Värmland, han rymmer, snor bilar ...

Hur länge ska detta få fortgå, bara en tidsfråga innan någon får sätta livet till pga hans framfart.
Citera
2016-05-03, 19:21
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Polisen i Västerort är helt uppgiven, de griper killen, han skjutsas till Värmland, han rymmer, snor bilar ...

Hur länge ska detta få fortgå, bara en tidsfråga innan någon får sätta livet till pga hans framfart.
Vilka är det som sitter på detta hem? Knarkare? Flyktingar med psykproblem?
http://nwt.se/forshaga/2016/05/03/16...-och-smet-fran
Behandlingshemmet Klarälvsgården utanför Forshaga
Citera
2016-05-03, 19:25
Medlem
Inte är det flyktingar med psykiska problem iallafall. Ungdomar som är omhändertagna, ungdomsvård
Citera
2016-05-03, 19:27
Medlem
Lvu hem
Citera
2016-05-03, 19:41
Medlem
En av ett tusentals nya små svartenbrandt. Fullkomligt resistenta mot all typ av behandling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in