Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-05-03, 21:10
  #25
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
OT: Vad fan har hänt med det här forumet? För bara ett år sedan så hade den här tråden varit flera sidor lång och FB-detektiverna hade grävt fram vad idioten har för skonummer, om han sitter ner och pissar och vad hans favoritmuggpapper är. Nu verkar man mest intresserade av "ensamkommande" och skiter fullständigt i aktuella brott och kriminalfall. Trist.

OnT: Eftersom jag tydligen är rätt ensam om att vilja veta mer om det här jävla avskrädet till människa så tar jag tacksamt emot tips på hur jag får reda på mer? Dom faller den 9/5 och döms han för det han sitter misstänkt för så skall den jäveln hängas ut! Jag vill orsaka samma jävla helvete för dom här grisarna som dom åsamkat sina stackars offer.

Kan hålla med. Det behöver grävas fram mer om skitstöveln. Ska bli intressant att läsa domen
Citera
2016-05-03, 21:44
  #26
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100009213793182
Enligt hans facebook är han från Torshälla. Bodde i Nyköping fram till år 2004,och bor nu i Vagnhärad.

1985-2004 jobbade han med någotslags gods och frakt,och från 2004 och framåt körde han taxi.

Google map ;Huset han bor i nu
https://www.google.se/maps/place/Elo...979c5b87f4bfa0
Citera
2016-05-04, 07:37
  #27
Medlem
Undrar om det är hyres eller bostadsrätt han bor i. Är det en bostadsrätt så vore det ju lämpligt att få ut info om säljaren till eventuella köpare 😊
Citera
2016-05-10, 08:57
  #28
Medlem
Dom: https://minfil.org/TdR2m7beb8/Nyk_pi...2016-05-09.pdf

Arikel: http://www.sn.se/nyheter/trosa/1.404...ornografibrott

Så, idioten klarar sig på åtalspunkten 1 som gäller våldtäkt av minderårig. Detta trots att målsäganden (sekretess A) anses trovärdig i förhör och under rättegång. Hon har även uppvisat ett självskadebeteende och har fått kraftigare problem med sitt stammande sedan polisanmälan gjorts. Man säger också att Michael Palmroos inte tidigare förkommer i belastningsregistret trots att man i åtalet har tagit med en tidigare dom på honom för att ha runkat på en 4-åring. Hur är det möjligt? Och hur kan man då anse att risken för återfall är låg?

Barnporren torskade han dock på, men slipper dagsböter då man anser att han "suttit av" det under tiden han varit häktad.

Summa summarum, villkorlig dom, en flicka som skär sig i armarna, kostnader för flera hundra tusen för staten och en barnporrsurfande jävla äcklig pedofiljävel som får tillbaka sin dator och kan återuppta sin favorithobby. Jag hoppas dock för dom som bor i Vagnhärad att han åtminstone blir av med jobbet som taxichaufför på Taxi 10000. Allt annat vore en skandal. Taxi 10 000 har säkert skolskjutsar i samhället?
Citera
2016-10-05, 13:21
  #29
Medlem
micro113s avatar
Pedofilen kör tydligen fortfarande taxi för Sverigetaxi i Vagnhärad ..... så är det med den kontrollen på taxichaufförer.
Citera
2017-11-25, 23:06
  #30
Medlem
Sen på bollen, ingen som vet mer om denna man (som tydligen bor med en kvinna)? Arbetar han kvar? Jag är inte lika bra detektiv som ni andra...
Citera
2020-09-30, 23:32
  #31
Medlem
Singlebarrelbbs avatar
Skandal att han inte hamnade i finkan. Nu har han tydligen flyttat till Lundbyvägen 4. Skumt hus nere vid trosa å. 6 pers skrivna på adressen. Undra vad fan som pågår där. Kör han fortfarande taxi?
Citera
2022-05-07, 23:31
  #32
Medlem
Singlebarrelbbs avatar
Förstår inte att inte fler från Trosa Kommun engagerar sig i denna fråga. Han kanske kör era barn till skolan. Äcklet borde hängas åt vid varje tillfälle. Såna straff kan inte tjänas av.
Citera
2022-05-07, 23:48
  #33
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pedofilen kör tydligen fortfarande taxi för Sverigetaxi i Vagnhärad ..... så är det med den kontrollen på taxichaufförer.

kan du kontakta bolaget upplysa dom har pedofiler som kör för deras företag?
Citera
2022-05-08, 09:31
  #34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
kan du kontakta bolaget upplysa dom har pedofiler som kör för deras företag?
Företaget var fullt medvetna om det eftersom han satt häktad, de fick också information både före och efter domen. Svaret var då att han inte fick köra skolskjuts.
Jag vet inte om han jobbar kvar nu, däremot så är det ett annat bolag - Åkerbergs trafik - som nu sköter större delen av skolskjutsarna.
__________________
Senast redigerad av micro113 2022-05-08 kl. 09:48.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback