hade liknande dilemma nu i igår då jag märkte att amazon prime hade dragit 951 kr på mitt konto efter testat en månad gratis. köpte ett spel från amazon med prime men uttnytjade inge av deras streaming tjänster eller dylikt.
kontaktade amazon....BÄSTA JÄVLA SERVICEN NÅNSIN. fick hjälp först via chat, men de behövdes gå vidare till telefon, men de lät hela tiden positivt till att jag skulle få pengarna tillbaka.
Och de verkar vara så oxå...inom 3-5 arbetsdagar ska jag få pengarna tillbaka och de ska tom tinga upp mig inom dessa dagar för att kolla att jag fått pengarna tillbaka.
sen de sjuka va att de gav mig ett gratis år med Prime och alla dess tjänster HELT GRATIS! de stängde mitt konto för re-subscription...då maj 2017 skulle annars dra av de 900 kr.
men nu får jag ett helt år gratis med prime vilekt är mer än vad jag begärde! helt jävla sjukt bra!
finsn ju alltid lite erbjudande ändå på sidan
men...sen upptäckte jag att alla dessa streaming tjänster jag nu fått tillgång till gratis...funkar inte i sverige -_-
men kommer behålla prime medlemskapet nu ändå tills de går ut i maj 2017 pga de köperbjudandena jag kan hitta.
men som sagt,
BÄSTA JÄVLA SERVICEN EVER. mkt nöjd att de kunde lösa detta och sedan tom ge mer där till.