Så snart kommer en "speciell" fest vi blev inbjudna till som vi sett fram emot allihopa. vi börja direkt diskutera om andra saker än alkohol som ska förbrukas. Har erfaranhet med MDMA, E, tjack, kokain o benzo även gräs(samma för mina vänner, dock gräs kmr inte vara någon vi vilja använda då)
1:Laddish är något vi alla lär ha men kvaliten varierar som bara den och man blir så sjukt besviken om den är dålig. Har en fåtal kontakter men går i vågor med vilken kvalite på skiten det är och såklart inte ärliga dem ska ju ha sin kosing.
Men utöver kvalite är koks alltid nice på fest, så de lär det ju blir.
MDMA/E. Det gillar jag 99% får man bra shit, endast en gång lyckas få kristaller resterande bra kvalite av knappar. Men har aldrig tagit de på någon fest (är inte rädd för att göra de första gången heller
)
Benzo, Ja du inte min favorit men skön att ha om man tagit tjo nån gång för att dämpa ångesten som kan uppstå. Kanske något man ska med och använda i små mängder? eller mot slutet? Kanske kan vara bra om man börjar må dåligt och går ner på någon stimulant men lite onödigt kanske
Tjack: Det har jag festat på var sådär, koks har alltid varit bättre. Slipper krympta penisen lite allmänt stelt rus. Föredrar att göra det vid andra tillfällen än just fest när de finns fina flickor omkring. En fråga där boostar tjo koks ruset om man blandar lite? eller är de waste
Så vad skulle ni förslå? alkohol kmr förtäras såklart i ett lugnt drag. Men är så skeptiskt till ladd kontakterna jag har.. Ibland dugligt bra, ibland ovanligt bra (inge kranfiske här)
Om det blir koks så hade jag tänkt för första gången testa med lite E dvs inte poppa en hel rackare direkt (dem ska vara potenta som ja vet)
Men som sagt man ska vara försktig, det kommer säkrt något säga. Men det är ett speciellt tillfälle det som kommer framför mig/oss
Och ja jag vett att kombinationer av olika droger på samma gång inte är det mest hälosamma man kan göra mot sig. Men som sagt, detta är "once in life experience"
Är så oerhört tacksam för förslag och att ni orka läsa igenom allt
OBS: Inga opiater är i av intresse.
1:Laddish är något vi alla lär ha men kvaliten varierar som bara den och man blir så sjukt besviken om den är dålig. Har en fåtal kontakter men går i vågor med vilken kvalite på skiten det är och såklart inte ärliga dem ska ju ha sin kosing.
Men utöver kvalite är koks alltid nice på fest, så de lär det ju blir.
MDMA/E. Det gillar jag 99% får man bra shit, endast en gång lyckas få kristaller resterande bra kvalite av knappar. Men har aldrig tagit de på någon fest (är inte rädd för att göra de första gången heller
)Benzo, Ja du inte min favorit men skön att ha om man tagit tjo nån gång för att dämpa ångesten som kan uppstå. Kanske något man ska med och använda i små mängder? eller mot slutet? Kanske kan vara bra om man börjar må dåligt och går ner på någon stimulant men lite onödigt kanske
Tjack: Det har jag festat på var sådär, koks har alltid varit bättre. Slipper krympta penisen lite allmänt stelt rus. Föredrar att göra det vid andra tillfällen än just fest när de finns fina flickor omkring. En fråga där boostar tjo koks ruset om man blandar lite? eller är de waste
Så vad skulle ni förslå? alkohol kmr förtäras såklart i ett lugnt drag. Men är så skeptiskt till ladd kontakterna jag har.. Ibland dugligt bra, ibland ovanligt bra (inge kranfiske här)
Om det blir koks så hade jag tänkt för första gången testa med lite E dvs inte poppa en hel rackare direkt (dem ska vara potenta som ja vet)
Men som sagt man ska vara försktig, det kommer säkrt något säga. Men det är ett speciellt tillfälle det som kommer framför mig/oss
Och ja jag vett att kombinationer av olika droger på samma gång inte är det mest hälosamma man kan göra mot sig. Men som sagt, detta är "once in life experience"
Är så oerhört tacksam för förslag och att ni orka läsa igenom allt
OBS: Inga opiater är i av intresse.
Senast redigerad av flystar 2016-04-26 kl. 22:44.
Senast redigerad av flystar 2016-04-26 kl. 22:44.
dem andra vill inte vara på svamp eller lsd haha skulle dock va intressant men som dusa inget bra om man vill ha kul men samtidigt fiska in någon brud..