Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-30, 00:09
  #301
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InKommerGosta
Tittade på filmklippet en gång till idag. Han säger typ:

Jag hade också mössa som jag slängt för det blödde så mycket. Jag hade också papper. Jättemycket toapapper

Min fråga.
Enligt hans story så skulle han blivit slagen i bilen. Vart i helvete fick han tag på "jättemycket toalettpapper" som han skulle använt för att stoppa blödningen i skogen?

Som någon skrev innan. Vad är syftet med den roll han "spelar"?
Varfor ni gör så? varfor ni gör så? Vad har jag gjort? Varfor ni gör så? Jag tycker om polisen. Jag har inte gjort nååt, jag har inte gjort nååt. Varför ni skriker på mig? Du e inte polis, alla poliser är snälla. Du e inte bra polis, du e inte bra polis. Varfor du gör så?//..............//

Reportern frågar. Hur mår du nu? Svamlar lite och avslutar med, -Jag hittade den här i skogen, och visar upp en golfboll o_0

Har han gjort en polisanmälan? Om inte, varför inte? Han älskar ju att vara i rampljuset. Det kan man ju konstatera efter man googlat hans namn. Hjälte när han släckte en brand på asylboende, antidopingförebild m.m m.m
Den stora frågan, om historian om mössan och pappret nu skulle stämma, är ju varför han inte har något utspelat blod på huvudet? Har man mössa som man tar av för att det blöder så mycket, och man försöker stoppa det med papper så bör det även smetats ut.

Eller var det inte toapapper, var det måhända våtservetter? Och i Så fall, har han gjort sig skyldig till nedsmutsning?
Citera
2016-04-30, 16:33
  #302
Medlem
"arabjävel åk hem till ditt egna land", det är nog vad många av oss vanliga hederliga människor tycker och tänker i det tysta. "Såret" på huvudet är fejkat, och inspelningen är uppenbart arrangerad, där araben låtsas spela oförstående och och snäll för att väcka sympati. Naive dumsvenne fortsätter vara blåögt naiv och sväljer betet.
Citera
2016-04-30, 22:28
  #303
Avstängd
Nobakht jobbar ju på samma företag som driver flyktingboendet i Emmaboda .

Skall man som Avpixlat försöka ta fram en bakgrund på någon borde man först lära sig använda Google .......
Citera
2016-05-02, 00:53
  #304
Avstängd
mogelosts avatar
Vet inte om detta postats innan men så här ser det ut på boendet.

https://www.facebook.com/joakim.lamo...0616528032938/

Helt tyst i media men polisen som fick nog ska man bedriva häxjakt på.
Citera
2016-05-02, 00:58
  #305
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogelost
Vet inte om detta postats innan men så här ser det ut på boendet.

https://www.facebook.com/joakim.lamo...0616528032938/

Helt tyst i media men polisen som fick nog ska man bedriva häxjakt på.

Hade ju inte varit ledsen om man hade jämnat asylboendet med marken.

All credd till Polisen!
Citera
2016-05-02, 01:15
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mogelost
Vet inte om detta postats innan men så här ser det ut på boendet.

https://www.facebook.com/joakim.lamo...0616528032938/

Helt tyst i media men polisen som fick nog ska man bedriva häxjakt på.

Är inte Joakim Lamotte SVT journalist och jobbat bland annat med Uppdrag Granskning?
Citera
2016-05-02, 10:07
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antalpromille
Den stora frågan, om historian om mössan och pappret nu skulle stämma, är ju varför han inte har något utspelat blod på huvudet? Har man mössa som man tar av för att det blöder så mycket, och man försöker stoppa det med papper så bör det även smetats ut.

Eller var det inte toapapper, var det måhända våtservetter? Och i Så fall, har han gjort sig skyldig till nedsmutsning?

Påminner inte detta om "slöjmisshandeln" som var ett påhitt för att få oss tycka synd om islamister?

Polisen borde utreda sanningshalten i den påstådda misshandeln som jag uppfattar som en falskanmälan. När en person är i centrum som denne arab, har han sökt sig dit.
Citera
2016-05-02, 10:15
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Påminner inte detta om "slöjmisshandeln" som var ett påhitt för att få oss tycka synd om islamister?

Polisen borde utreda sanningshalten i den påstådda misshandeln som jag uppfattar som en falskanmälan. När en person är i centrum som denne arab, har han sökt sig dit.

Skall väl inte finnas någon anmälan, bara media som kablat ur sitt polishat ännu en gång med detta redigerade klipp och fotografi på den svartbältade kung-fu iraniern som vill synas i media?
Citera
2016-05-02, 10:28
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Skall väl inte finnas någon anmälan, bara media som kablat ur sitt polishat ännu en gång med detta redigerade klipp och fotografi på den svartbältade kung-fu iraniern som vill synas i media?

Om det bara är media som kablat ut, blir det förtal. Jag misstänker att vår hjälte, inte vågar falskanmäla polisen!

Det är ju märkligt att hjälte-araben, drar sig för att polisanmäla den påstådda "misshandeln" med media i hasorna. Om målet var att framstå som ett offer för polismisshandel, varför går han inte hela vägen in på polisstationen och gör en anmälan?

Inte undra på att denne polis var trött på den stalkande araben, och svor till!
Citera
2016-05-02, 12:13
  #310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Skall väl inte finnas någon anmälan, bara media som kablat ur sitt polishat ännu en gång med detta redigerade klipp och fotografi på den svartbältade kung-fu iraniern som vill synas i media?
Dag 1:
Citat:
Tidningen var under kvällen i kontakt med polisområdeschefen Patrik Oldin. Han har fått ljudfilen men vill i nuläget inte göra några uttalanden.

– Stämmer det du säger och om det inte upprättats en polisanmälan så tänker jag göra det under onsdagen.
http://www.barometern.se/emmaboda/po...vla-arabjavel/
Man får verkligen hoppas att han inte ljög och att en anmälan och utredning verkligen är i gång. Det är väldigt allvarliga anklagelser.
Självklart finns det många som är nöjda med att media dömt polisen och ser faror i att rota ytterligare i saken men man kan ju fråga dem om polisen verkligen ska slippa undan ansvar?
Citera
2016-05-02, 12:30
  #311
Medlem
Det som talar för att Nobakht talar sanning är ju att inga poliser strök med. Hade en kampsportmästare han bråkat och gjort motstånd så hade han nog utan vidare mosat ett halvdussin svenska poliser.
Citera
2016-05-02, 14:05
  #312
Medlem
Sternococktails avatar
Hur smart är det att låta muslimer träna träna kampsport, "martial arts" ( = krigiska konster) helt öppet på svensk mark, med "elever" som lever här all inclusive, och kanske får skattepengar också? Andra länder försöker FÖRHINDRA träningsläger för militanta muslimer på sina territorier.

Om han nu bor här, har sin verksamhet här, men har sitt företag i Schweiz - är det inte skatteflykt? Arbetar han för lön här ska han väl skatta för alla inkomster här?

Blir man hjälte för att man tar en brandsläckare och släcker en eld som någon stackars flykting har anlagt på sitt eget boende - kanske för att denne är i konflikt med de andra?

Har poliser med sig järnrör när de har både batonger och skjutvapen? Har det hänt förut i Sveriges historia?

Kan ett slag av ett järnrör orsaka ett punktformigt sår? Är det inte troligare att han ute i skogen tog en vass pinne och stack sig själv?

Satt han och drack kaffe medan hans trosbröder vandaliserade matsalen?

Vilka är dessa "journalister" han påstår att han fikade med?

http://internationalsandafederation....biography.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback