2008-10-06, 00:08
Bannlyst
hur gick det för er sedan? det är minst lika roligt att veta..
Citera
2008-10-06, 00:23
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Jovars jag var i hyffsad form. Rhodos-solen värmde magrutorna gött. Men är i minst lika bra form nu också. Själv?
Citera
2008-10-06, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Jovars jag var i hyffsad form. Rhodos-solen värmde magrutorna gött. Men är i minst lika bra form nu också. Själv?

härligt att höra, nej jag har ej bantat, numer tränar jag 4 dagar i veckan, väger 70 kg så jag behöver nog inte banta men däremot få lite mer struktur på min kropp..
Citera
2008-10-06, 16:01
Citat:
Ursprungligen postat av piekna

Gick åt helvete för mig, gjorde slut med flickvännen, började använda alkohol allt mer, slutade helt att träna (men försökte ändå äta nyttigt), trodde jag skulle bli pappa och gick runt och var orolig i 9 månader, dessutom har jag fått både hemmorojer och IBS... så mina 20kg kom tillbaka.

Fuck altså, jävla jojo-bantning, jag hatar det.

Kan numera tillägga att livet har stabiliserats igen, jag har kommit igång med träningen (löpning+simning), IBS:en är under kontroll och mår allmänt jävligt mycket bättre psykiskt (mest pga av att jag vet jag inte var 'pappan'!

Så det är bara att rycka upp sig! Min motivation är tillbaka. Ikväll ska jag löpträna och jag ser fram emot det!

Denna gången ska jag inte satsa så mycket på att gå ner i vikt utan att helt enkelt bara se träningen som endel av livet och vardagen och hålla det så livet ut även om det har sina upp och nergångar.
Citera
2008-10-06, 16:06
Medlem
BePositives avatar
Jag tycker att någon mod ska ändra topic till "Viktmatchen - här kämpar vi tjockisar mot samma mål: Beach 2009!" istället för 2006.
Citera
2008-10-06, 16:25
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Jag tycker att någon mod ska ändra topic till "Viktmatchen - här kämpar vi tjockisar mot samma mål: Beach 2009!" istället för 2006.
Men du har väl ingen beach-kämpar-problem, du ser ut att vara i kanon-form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in