• 1
  • 2
2016-04-23, 05:59
Medlem
ekzvs avatar
Jag är en tjej som har blivit bättre med åren att suga.
Dock har jag märkt att deepthroat är populärt.

De killar jag är med föredrar att jag suger än att vi har sex och de smeker mig.
Pga att jag äger på avsugning.

Ska jag hellre låtsas att jag är dålig på att suga eller ska jag fortsätta?
Citera
2016-04-23, 06:03
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv

De killar jag är med föredrar att jag suger än att vi har sex och de smeker mig.

Jag utgår ifrån att de hellre vill bli avsugna (på grund av att du är bra på att ge) än att ha samlag, och att detta är ditt problem? Bara för att du är bra på att suga kuk behöver du ju inte gå med på att göra det hela tiden, vill du hellre ha vanligt sex så får du ju säga det. Eller om du har några andra preferenser. Kommunikation är väldigt viktigt, speciellt om man har sex i en relation.
Citera
2016-04-23, 06:22
Medlem
C-3POs avatar
Fortsätt för tusan men se till att kommunicera med din partner så att du får det du vill ha också.
Citera
2016-04-23, 06:35
Medlem
Citat:

Förstår inte hur folk kan vilja ha en avsugning hellre än att penetrera en riktigt våt fitta, har iofs aldrig fått en riktigt bra avsugning. Jag föredrar iaf ett redigt knull över avsugning, kanske lite sug först sen sätta på na'
Citera
2016-04-23, 07:07
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Förstår inte hur folk kan vilja ha en avsugning hellre än att penetrera en riktigt våt fitta, har iofs aldrig fått en riktigt bra avsugning. Jag föredrar iaf ett redigt knull över avsugning, kanske lite sug först sen sätta på na'

+1 på den.

Ts: Grymt att du har sugtalang, detta borde du kunna utnyttja till din fördel tycker man..! Kräv saker du med!
Citera
2016-04-23, 07:43
Medlem
Citat:

I vilket syfte skulle du låtsas vara sämre än du är? För att du vill ha sex? För att du inte gillar att suga? Inte gillar deepthroat?

Om det beror på nåt av ovan så lönar det sig alltid att vara ärlig och kommunikativ. Tänk om du låtsas vara dålig men killarna ändå känner att du har potential och därför bara vill bli avsugna så att du kan träna upp dig och bli bättre....
Citera
2016-04-23, 08:10
Medlem
Börja äga när det gäller att ha sex med så kommer de vilja knulla dig också.
Citera
2016-04-23, 08:26
Medlem
Xer0s avatar
Varför kräver du inte att de skall ge tillbaka?

Det är bara att säga "nu är det din tur!" och sära på benen.

Om dom inte vill detta så får du helt enkelt kräva att dom ger dig först nästa gång, annar blir det inget.
Citera
2016-04-23, 09:14
Medlem
Nedomanskys avatar
TS, du är inte oväntat bara en mun att tömma sig i, du måste börja sätta gränser o inte låta dig utnyttjas..
Citera
2016-04-23, 15:15
Bannlyst
Det är klart att de föredrar att du snaskar på åderpålen och sedan får en rejäl sats i strupen. Vem vill knulla en slapp fitta liksom?

Fortsätt du, det är vad din mun är till för.
Citera
2016-04-23, 17:26
Medlem
SorcererSimons avatar
Viska i örat på killen att du vill få hans sats djupt inne i fittan. Föredrar han fortfarande att komma i munnen så är du tyvärr med fel typ av kille.
Citera
2016-04-23, 21:29
Medlem
Usch, den här tråden hade kunnat vara startad av undertecknad. Man är duktig på oralsex och gillar att ge det och vips är det som om alla andra sätt att ha sex på försvinner från kartan. Visst är det upphetsande att ge en avsugning, men man får ju inte direkt orgasm av det, vilket många män nästan verkar tro.

Men jag tror också många män nästan får prestationsångest när det visar sig att tjejen är bra på t ex oralsex. De låser sig och vågar inte försöka tillfredsställa henne av rädsla för att "vara sämre".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in