• 1
  • 2
2016-04-22, 20:56
Medlem
ace_secs avatar
http://unvis.it/http://www.aftonblad...cle22685486.ab

En man har knivhuggits på en skärgårdskrog i Stockholms skärgård. Händelsen inträffade framför ett stort antal middagsgäster. Mannen är avförd i ambulanshelikopter till sjukhus.

Polisen har fått åka till Runmarö i Stockholms skärgård efter att en man blivit knivhuggen inför ett stort antal middagsgäster på en krog. Mannen som knivhuggits har fått föras med ambulanshelikopter till sjukhus, skadeläget är hittills okänt. Enligt uppgifter till Aftonbladet skedde händelsen inför ett 20-tal middagsgäster och polisen bekräftar att det finns flera vittnen. Ett vittne som Aftonbladet pratat med säger att händelsen började inomhus.
– Vi fattade inte riktigt vad som hänt. Det är obehagligt men vi såg ingenting i mitt sällskap, säger vittnet.

– Vi är på plats nu och en person ska vara gripen, säger Ewa Nilsson, polisens presstalesperson i Stockholm.
Citera
2016-04-22, 21:46
Medlem
Lobengulas avatar
Inte mycket att gå på men det låter som något personaljippo (företag, myndighet) där någon instabil anställd med hjälp av alkohol attackerat en medarbetare.

Runmarö är inte direkt ett partyställe på en vardag i april precis innan löning.
Citera
2016-04-22, 22:19
Medlem
Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet har gärningsmannen, i samband med bråket, lämnat platsen i en golfbil. Efter en stund kom han tillbaka med en kniv i handen.
– Nu är man på väg med den gripne till fastlandet, säger Ewa Nilsson

Så antagligen någon som bor/sommargäst på ön antar jag. Nu har jag inte varit på Runmarö sen femårsåldern men jag antar att golfbilar är lika vanligt som flakmoped och fyrhjuling som fordon för boende.

Tillägg:
Hudfärgen är gissningsvis vit. Stockholms skärgård är aningen mer invandrarfritt jämfört med resten av Stockholm.
Senast redigerad av VHONS 2016-04-22 kl. 22:21.
Citera
2016-04-22, 22:28
Medlem
Ingen färgad kille denna gång, vet vem det är men känner honom inte. Helsvensk vit man som blir våldsam vid alkoholintag.
Har tidigare varit portad från en annan krog på ön.
Har medverkat i en del porrfilmer för många år sedan.
Citera
2016-04-22, 22:29
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VHONS
Så antagligen någon som bor/sommargäst på ön antar jag. Nu har jag inte varit på Runmarö sen femårsåldern men jag antar att golfbilar är lika vanligt som flakmoped och fyrhjuling som fordon för boende.

Tillägg:
Hudfärgen är gissningsvis vit. Stockholms skärgård är aningen mer invandrarfritt jämfört med resten av Stockholm.

Tror som du, svenne. Med för mkt alkohol i blodet.
Citera
2016-04-22, 22:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrespratt
Ingen färgad kille denna gång, vet vem det är men känner honom inte. Helsvensk vit man som blir våldsam vid alkoholintag.
Har tidigare varit portad från en annan krog på ön.
Har medverkat i en del porrfilmer för många år sedan.

Va? Säg inte att det är JK?

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-04-22, 22:33
Medlem
vet inte efternamnet men förnamnet börjar på J
Citera
2016-04-22, 22:42
Medlem
Citat:
Men om du är säker på vem det är, så ut med namnet då!!
Citera
2016-04-22, 22:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Johan? Jonas? Jens? Janne? Upplys oss!
Citera
2016-04-22, 22:48
Medlem
Nej inga namn, verkar som det finns flera fd porrfilmsstjärnor på Runmarö om tidigare nämnda initialer stämmer
Citera
2016-04-22, 22:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Nej inga namn, verkar som det finns flera fd porrfilmsstjärnor på Runmarö om tidigare nämnda initialer stämmer
Fan också! Om vi tänker på samma snubbe har han suttit på Bärby med min storebror för ca 15 år sedan. Kunde aldrig tro det om honom.
Fast jag är osäker på om efternamnet stavas med "C" eller "K" får hoppas att det är någon av de andra porrskådisarna..

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-04-22, 23:21
Medlem
Citat:
Att det skulle finnas fler än en porrskådis på Runmarö verkar väl inte så troligt ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in