Citat:
Ursprungligen postat av
cirkusregeringus
Tjena Flashback
Jag vet att jag borde googla, men svaren här inne på forumet är så mycket mer inspirerande, så jag väljer att fråga er.
Haft det trevligt med en fröken på sistone, och sexet blir stundvis våldsamt, kanske lite på grund av att det är mer känsla än teknik. Har ont i skaftet/ollonet och det svider när jag kissar. Kanske beror det av att jag fått brännsår och dessa svider, men vill vara helt säker. Dessutom vet jag inte vad för annat som kan ligga under förhuden; man vill ju inte gå runt med syfilis i onödan.
Så hur testar jag mig mot så brett spektra av könssjukdomar? Går jag till vårdcentralen eller kan jag beställa hem olika prover själv?
Tack på förhand!
Låter garanterat som syfilis.
Nej men, du kan beställa hem klamydiatest. Bor du själv är detta smidigt, bor du hos päronen kan det kännas obekvämt. I övrigt är det bara att gå till vårdcentralen, de kommer ta urintest för klamydia, möjligen att de vill ta tester för gonorré också, mer sannolikt om du varit utomlands ("supa-knulla-resa") eller om din sexpartner varit det. Du kan ju givetvis begära testet ändå. I övrigt kan de ju undersöka dig utvändigt också för att kontrollera andra könsjukdomar. Men klamydia är en bra början och de absolut vanligaste.