• 3
  • 4
2016-04-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxLarssnohlyxxx
Nu är jag trött på att leva som fattig vilket jag troligtvis kommer göra resten av livet. Jag har därför tänkt på hur man lättast kan få en biljet till det goda livet.

Skulle det vara möjligt att ta en jävla massa lån, typ sms-lån blanco-lån etc. Sen plocka ut alla pengar i kontanter och gömma undan de någonstans. Sedan vänta till skulderna hamnar hos KFM och då ansöka om skuldsanering. Visst får man leva på existensminimum under skuldsaneringen men man kan ju använda sina kontanter för att sätta guldkant på tillvaron.

Skulle detta vara möjligt?

Tack på förhand!

Det är mycket svårare att bli skuldsanerad än vad du tycks tro. Förmodar att du kommer få vänta ca 15 år innan det blir gjort. Varvid du då redan har konsumerat upp alla de där sms-lånen.
Citera
2016-04-21, 17:57
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Tack för hjälpen!
Detta är första dagen i mitt nya lyxliv!

Du skall ha mer än tur om det konceptet håller. Det troligaste är att du förstör ditt liv .. så var vaksam på vilka råd du följer.
Citera
2016-04-21, 18:00
Medlem
Sälj knark
Citera
2016-04-21, 20:17
Medlem
skapa ett pyramidspel och lura dina kompisar att gå med i det.
Citera
2016-04-21, 22:01
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Jag vill tacka alla som hjälpt mig med min idé!

Till er som är negativa och kritiska har jag bara en sak att säga: skratta bäst som skrattar sist!
Jag kommer skratta åt alla dumma jävlar som inte trott på mina genialiska idéer!

Om det fanns ett "enkelt" patent om hur man lätt blir rik /ekonomiskt oberoende, hade väl de flesta redan gjort den resan..
Citera
2016-04-22, 19:44
Medlem
Mest idiotsäkra är att flytta fokus från pengar till annat. Fokusera på att göra nytta för andra.
Gilla dig själv. Du kanske redan är rik. På upplevelser, minnen, vänner, idéer, och vad har du.
Pengar brukar bli efterhängsna för folk som är till stor nytta och glädje för andra.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in