Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
Nu var inte frågan riktad till dig...men du menar att jag - även om jag väljer domstolen före forumet - "skall försöka styrka"...detta trots att dessa brott karaktäriseras av att de är just mycket svåra att bevisa!? Apropå random inlägg, från en som inte är utsatt för terrororganisationen Försvarsmakten/FOI, så har du ju erkänt att du använder dubbla måttstockar för att bedöma vem som skall anses vara schizofren...
Försök att ta fram bevis, och resurser medan du är torterad. Om detta vet du intet. Det går men är lättare sagt än gjort, och långt ifrån alla klarar detta. Sedan måste man också hitta personer som kan göra olika slags mätningar och tester, vilket inte heller är helt enkelt. Teknikerna kan därtill delvis sättas på och stängas av etc. vilket försvårar ytterligare. Nu har dock ICATOR som sagt en grupptalan på gång.
Denna risk finns givetvis som du så riktigt påpekar men om bevisen håller en viss nivå så är det svårare att manipulera och förvrida sanningen. Framgång i domstol från en grupptalan skulle exempelvis kunna tjäna som upplysning - ett sätt att varna och upplysa människor. Förekomsten av dess neurotekniker/vapen mörkas vilket får oerhörda konsekvenser, på en rad olika sätt. Människor dör p.g.a. deras rop på hjälp inte tas på allvar, från myndigheter och medborgare som inte känner till sanningen om teknikerna. Genom ljus kan mörker stoppas, och vapnens effektivitet.
Många utsatta tror tyvärr att det är grannarna etc. Andra talar öppet om t.ex. demoner eller röster i huvudet istället för ljudöverföringar och AI från NSA (FOI). Likaså tror många att detta är science fiction, att vi fortfarande lever i tider då 'allt' sköts manuellt likt STASI-tiden medan sanningen är den att man kommit mycket långt vad gäller utvecklingen av dessa neurofjärrtekniker/neurofjärrvapen. Det är mycket svårt att uppskatta hur allmänt de används och exakt hur många som är utsatta.
Nu är du igång igen och anklagar myndigheter för att vara terrorister, du måste rannsaka dig själv snart och inse att det inte är friskt att anklaga till höger och vänster utan att kunna visa på att det ens finns en mikroskopisk chans att det stämmer. Du kan inte må särskilt bra psykiskt när du hela tiden maler på med samma påstående.
Du säger du väljer domstol före att lägga bevis här, helt ok men du kan inte ens hosta fram något ärendenummer över huvud taget. Beror detta på att du inte anmält?, beror det på att du inte förstår hur man gör en anmälan? Eller är det så enkelt att du bara tramsar på Flashback och försöker få verka viktig och få en stund i rampljuset?
Så kom nu med något ärendenummer så kanske det återställer din redan dåliga trovärdighet. Jag bara väntar på att du ska överbevisa mig med alla dina påståenden om AI, tekniken som används med mera så vad väntar du på egentligen?
Nä, i stället ägnar du massor av bytes att skriva om hur rädd du är för Försvarsmakten och FOI som en besatt person. Kom istället med ärendenummer för du och andra har väl anmält detta, ni ljuger väl inte om att ni har bevis?
Speciellt intresserad är jag av din påstådda AI, ofta argument som kommer från personer som absolut inte kan något om just AI. Så påvisa att den finns,skulle ju underlätta min vardag enormt mycket.