Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-21, 22:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Givetvis denna som nämndes innan; https://robnaeslund.blogspot.com/

Som du skrev följande om:

"Menar du allvar? Är detta ditt stöd, en dåres avsomnade bloggande?

Det är som borde förstå inte värt något. Jag menade något slags bevisning v"

Ignorant är vad du är.

Men du, finns det verkligen någon bild på det avlägsnade objektet där? Jag hittar det inte.
Citera
2022-01-21, 23:10
Medlem
Citat:
Menar du att det han redogör för gällande dessa statliga (FOI) terrorbrott inte stämmer?

Ja självklart. Den käre Robert är ju urtypen. Vi pratar om en snubbe som på fullt allvar hävdar att han på 50-talet sprang om kring med (osynliga) elektronrör i huvudet. Elektronrör som är typ 10cm långa och som motsvarar en (1) transistor och kräver hundratals watt för att fungrera. Vi pratar om att att Robban skulle ha tusentals elekronrör, inklusive ett kW-kraftverk, monterade i en släpkärra dragandes efter sig utan att någon lägger märke till det. Och då knappt nå upp till kapaciteten hos en mekanisk räknemaskin.

Ja du, Robban är, liksom du, typiska "offer". Den ena yrar om hjärnchip innan vi ens hade transitorer och den andra yrar om AI, drönare, strålvapen, V2k, mikrovågor, chemtrails, NWO, försvarmakten och Illuminati. Ni är lika trovärdiga och lika förvirrade.

Vi som har någon som helst koppling till verkligheten kan mycket enkelt värdera Robbans och ditt vittnesmål. Tragiskt att du inte har samma förmåga.
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-01-21 kl. 23:22.
Citera
2022-01-22, 11:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Givetvis denna som nämndes innan; https://robnaeslund.blogspot.com/

Som du skrev följande om:

"Menar du allvar? Är detta ditt stöd, en dåres avsomnade bloggande?

Det är som borde förstå inte värt något. Jag menade något slags bevisning v"

Ignorant är vad du är.

Hittade du någon bild på vad som fanns i mannen?
Citera
2022-01-22, 12:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Nu hittade jag en bild på Näslunds blogg.

Den uppges föreställa en ’transmitter’ som är placerad i skallen på Näslund(?).

https://1.bp.blogspot.com/-wHfcJlAaTGw/TezyxhgBQBI/AAAAAAAAAHg/rK2OQbfHDSM/s1600/36.jpg

Det är en bild av märkligt dålig kvalitet. Det går överhuvudtaget inte att se mer än fem ljusare områden i kraftig oskärpa.

Om detta är en operation på Näslund, vem tog den? Varför så dålig bild?

Är det verkligen ett huvud under duken där?
Citera
2022-01-22, 17:00
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Nu får du väl ändå ta och skärpa till dig! Du länkar till en idiot som är lika jävla blåst som du är. När fan ska det komma några bevis din iq-befriade jävla tomte? Jag är så trött på din rappakalja att jag spyr på dig. Skaffa dig ett liv och skit i detta jävla tramset!

Nu har jag ju skärpt mig. Jag länkar till en utsatt som inte precis är lika blåst som du är. Tro fan att detta är bevis nog för dig - din iq-befriade jävla tomte! Jag är så trött på din rappakalja att jag spyr på dig. Skaffa dig ett liv och skit i att konstant skriva trams i denna tråd!
Citera
2022-01-22, 17:04
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det roliga med mikrovågor är att de är väldigt lätta att skärma av och därmed skydda sig mot. Och det är ju därmed väldigt lätt att konstatera om rösterna i huvudet kommer från mikrovågor eller om det helt enkelt handlar om hallucinationer.

Enkelt uttryckt: Om du fortfarande hör röster i ett skärmat rum eller i t.ex en hiss så lider du av hallucinationer.

Du vet ingenting om dessa brott - dessa slags ljudöverföringar är långt ifrån lätta att skärma av, snarare tvärtom. Nu vet du det så dra åt helvete med ditt snack om sjukdom hit och dit.
Citera
2022-01-22, 17:08
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Ska de erkänna en teknik som inte finns menar du? Så staten ska ljuga och först då tror ni dem?
Logiskt så det blir roande

Så, hur ser den pryl ut som din polare plockat ut ur sin kropp? Varför sattes det inte in en ny pryl, denna hemliga totalt livsfarliga elit verkar ju kunna utföra vad som helst så varför inte en ny pryl? Enligt er går det ju inte försvara sig så det är ju en barnlek för denna superduperbra elit att återinstallera en pryl i kroppen.

Rekommenderar att inte tro på romaner som är till för att roa oss människor, det är inte faktaböcker.
Precis lika lite som att det finns tunnlar, grottor och skatter under Sfinxen så finns inte denna tekniken. Vi är rätt många som nu vill se din polares pryl, varför visas den inte upp?
Vem utförde operationen?
Var det en legitimerad läkare eller Bosse på ”hörnan”?

Har du ens sett prylen själv?

Nuförtiden är det (självsammansättande) implantat/sensorer/chip, i mikro- och nanostorlek som gäller.

Svar till resten av dina frågor framgår i Näslunds artikel, om du ens har bemödat dig att läsa något av den.
Senast redigerad av statsterrorist 2022-01-22 kl. 17:11.
Citera
2022-01-22, 17:11
Medlem
Citat:
Nuförtiden är det (självsammansättande) implantat/sensorer/chip, i mikro- och nanostorlek som gäller.

Bevis på detta?
Duger inte med att ni bara vet, vet ni så vet garanterat någon annan det också.
Citera
2022-01-22, 18:31
Medlem
Konsten att vara vetenskaplig.

Flera gånger har en enskild vetenskapsmans upptäckter lett till att myndigheterna måste erkänna sig ha haft fel. Till exempel Galileos världsbild var mycket kontroversiell under hans livstid och Charles Darwins verk "Om arternas uppkomst" skapade tumult och framtvingade till slut en omprövning av hela den gamla västerländska världsbilden. På samma sätt som Charles Darwin samlade in mängder av material, spelas nu människors neuroner och nervsystem in bit för bit. Lögnerna om att hjärna skulle vara omöjlig att hacka eller förstå med hjärnimplantat för brottslingar och forskare kommer att avslöjas och vi kommer få nya sanningar.
Citera
2022-01-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Flera gånger har en enskild vetenskapsmans upptäckter lett till att myndigheterna måste erkänna sig ha haft fel. Till exempel Galileos världsbild var mycket kontroversiell under hans livstid och Charles Darwins verk "Om arternas uppkomst" skapade tumult och framtvingade till slut en omprövning av hela den gamla västerländska världsbilden. På samma sätt som Charles Darwin samlade in mängder av material, spelas nu människors neuroner och nervsystem in bit för bit. Lögnerna om att hjärna skulle vara omöjlig att hacka eller förstå med hjärnimplantat för brottslingar och forskare kommer att avslöjas och vi kommer få nya sanningar.

Är ingen som påstått att det inte kan ske i framtiden men nu har vi ingen teknik för detta vilket du själv påvisat innan med test på råttor och kackerlackor. Primater har vi inte lyckats med ännu, kanske om år framåt men definitivt inte för 50 år sedan.
Citera
2022-01-22, 18:39
Medlem
Citat:
Du vet ingenting om dessa brott - dessa slags ljudöverföringar är långt ifrån lätta att skärma av, snarare tvärtom. Nu vet du det så dra åt helvete med ditt snack om sjukdom hit och dit.

Nej jag vet inget om dessa "brott" av den enkla anledningen att de inte existerar. Däremot har jag djup kunskap inom mikrovågor, radiotransmission och vågutbredning. Så jag vet - utan något som helst tvivel - att det är jätteenkelt att skärma av mikrovågor.

Och där ligger ditt problem. Det finns gott om människor som har tillräcklig kunskap för att kunna avfära ditt tekniktugg som ren gallimatias. Du gör dig själv en otjänst när du om och om igen kommer med påståeenden som går att avfärda. Du tappar all trovärdighet när du för fram saker som i princip vilken ingenjör som helst vet är ren scifi.

Citat:
Nuförtiden är det (självsammansättande) implantat/sensorer/chip, i mikro- och nanostorlek som gäller. ...

Som sagt... om man har lite kunskap inom området så vet man att det du för fram är ren smörja. Vad du nu än har för problem så vet jag och många andra att de inte beror på "självsammansättande chip". Och det innebär i sin tur att jag börjar fundera på vad som är den riktiga orsaken till dina symptom.
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-01-22 kl. 19:03.
Citera
2022-01-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Är ingen som påstått att det inte kan ske i framtiden men nu har vi ingen teknik för detta vilket du själv påvisat innan med test på råttor och kackerlackor. Primater har vi inte lyckats med ännu, kanske om år framåt men definitivt inte för 50 år sedan.

Redan på slutet av 1700-talet insåg man att hjärnan styrdes av elektricitet. Det har gått tvåhundra år sedan dess och nu ropar drabbade efter hjälp världen över och om illegala implantat. Man måste vara sinnessvag för att inte vilja förstå och istället tro att vi har massutbrott av psykos bland tidigare friska välintegrerade människor.
Senast redigerad av Piratpartiet 2022-01-22 kl. 19:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in