2016-07-26, 07:44
  #913
Medlem
Burgesss avatar
"Änkan" har nog glömt Svarten. Jag tror att hon saknar en kromosom. Hon har redan lagt Svarten bakom sig. Hon har skaffat en ny.
Citera
2016-07-26, 12:17
  #914
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
"Änkan" har nog glömt Svarten. Jag tror att hon saknar en kromosom. Hon har redan lagt Svarten bakom sig. Hon har skaffat en ny.
Var framgår det att hon skaffat en ny? Är den av samma beskaffenhet som den förre?
Citera
2016-07-26, 12:18
  #915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
"Änkan" har nog glömt Svarten. Jag tror att hon saknar en kromosom. Hon har redan lagt Svarten bakom sig. Hon har skaffat en ny.

Hon har inte skrivit något om honom väl sen hon dinglade med benen i fönstret?
Det var mycket underligt med inlägget samma kväll han dog. Precis som att det var förprogrammerat. Det går ju på bloggar.
Har polisen kollat det tro?
Citera
2016-07-26, 12:22
  #916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Var framgår det att hon skaffat en ny? Är den av samma beskaffenhet som den förre?

Är bara spekulationer eftersom hon förra måndagen la ut bild på en kille hon mötte i Örebro. Fast han är från Kopparberg. De drack o rökte i vanlig ordning trots strålning o cancer. Drinkarna o cigarettpaket är på bild.
Citera
2016-07-26, 12:28
  #917
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hon har inte skrivit något om honom väl sen hon dinglade med benen i fönstret?
Det var mycket underligt med inlägget samma kväll han dog. Precis som att det var förprogrammerat. Det går ju på bloggar.
Har polisen kollat det tro?
Hon var väl och tittade på liket nere på USÖ och det har väl varit en snyft, men inte sista tiden.
Citera
2016-07-26, 12:50
  #918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Hon var väl och tittade på liket nere på USÖ och det har väl varit en snyft, men inte sista tiden.

Just det. Hade glömt likkoll. Men då fick ju Lena svårt att andas. Panikångest?
Citera
2016-07-27, 23:47
  #919
Medlem
Burgesss avatar
Hur länge kan man ha askan i en låda innan Länsstyrelsen är där och tycker?
Citera
2016-07-28, 02:10
  #920
Medlem
[quote=Burgess|57995741]Hur länge kan man ha askan i en låda innan Länsstyrelsen är där och tycker?[


Tja här har vi väl en "storhet"?,Greta Garbo fick vara aska i nästan tio år innan hon blev begravd.
Citera
2016-07-28, 11:20
  #921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hur länge kan man ha askan i en låda innan Länsstyrelsen är där och tycker?

Svartens son ströddes inte förrän efter 2 år vill jag minnas. Föräldrarna skulle va med men mamman söp väl till o Svarten fick påpassligt någon hjärtinfart eller något. Så Jackie gjorde det ensam.
Citera
2016-07-29, 00:37
  #922
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Svartens son ströddes inte förrän efter 2 år vill jag minnas. Föräldrarna skulle va med men mamman söp väl till o Svarten fick påpassligt någon hjärtinfart eller något. Så Jackie gjorde det ensam.

Jag tror Lena skiter i askan.
Citera
2016-07-29, 08:20
  #923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Jag tror Lena skiter i askan.

Ja. Hon lever missbrukarliv.
O allt i bloggen om brinnande facklan mm är det Svarten som inbillat henne. "Skriv det! Det ser bra ut". O hon skrev.
Undrar om han gjorde några rån. Är väl några ouppklarade i hans gamla hemtrakter i södra Dalarna.
Citera
2016-07-29, 08:27
  #924
Medlem
Burgesss avatar
"Änkan" är då jävla ordentlig enligt henne själv. Hon anser att hennes och Svartens betalningsanmärkningar är andras fel. Hon förekommer i belastningsregistret också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in