Citat:
Ursprungligen postat av
Burgess
Jag tror Lena skiter i askan.
Ja. Hon lever missbrukarliv.
O allt i bloggen om brinnande facklan mm är det Svarten som inbillat henne. "Skriv det! Det ser bra ut". O hon skrev.
Undrar om han gjorde några rån. Är väl några ouppklarade i hans gamla hemtrakter i södra Dalarna.