2018-03-11, 12:53
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Jag skulle gissa PG Nilsson placerar AT på Ulriksdal när allt lugnat sig. Det stället är ju helt sleeping så där kan ingen skada ske kan bara gå åt rätt håll. Tommy Myllemäki har väl hand om köket där nu vilket bådar gott. Passar perfekt då sätta Anders där för att dra dit b kändisar och springa omkring i matsalen och gorma.
Tror din analys är helt korrekt. AT anses inte förbrukad. Och Ulriksdals behöver en skjuts.
Citera
2018-03-11, 21:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför är inte mamman till barnet med på bilderna? Det ser ju lite onaturligt ut att han springer runt på krogarna hela dagarna med barnet ensam.
Citera
2018-03-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför är inte mamman till barnet med på bilderna? Det ser ju lite onaturligt ut att han springer runt på krogarna hela dagarna med barnet ensam.

hon kanske helt enkelt inte vill bli filmad
Citera
2018-03-11, 21:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Fast är inte hon också någon kändis eller tänker jag på fel par nu?
Citera
2018-03-11, 22:12
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Tror din analys är helt korrekt. AT anses inte förbrukad. Och Ulriksdals behöver en skjuts.

Kanske borde Ulriksdals ledning få frågan om det stämmer, som det ryktas på Sveriges största samtalsforum, att AT, som efter gränsöverskridande beteende och unken kvinnosyn fått gå från två arbetsplatser, verkligen ska få börja jobba där?
Citera
2018-03-11, 22:21
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Kanske borde Ulriksdals ledning få frågan om det stämmer, som det ryktas på Sveriges största samtalsforum, att AT, som efter gränsöverskridande beteende och unken kvinnosyn fått gå från två arbetsplatser, verkligen ska få börja jobba där?
I denna Kafkatid förvånar inget, men jag tror att Svenska Brasserier har knepigt tekniskt sett med AT. PG kanske vaknar till snart dock.
Citera
2018-03-12, 00:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Citat:
Fast är inte hon också någon kändis eller tänker jag på fel par nu?

Jag kollade nu upp vem hans fästmö är och insåg att jag hade tänkt på helt fel dam som jag trodde han var tillsammans med och förstår nu varför hon inte är med på bilderna utan vill hålla på sin integritet. Jag ber om ursäkt för att jag inte kollat upp vem mamman till barnet är tidigare.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-03-12 kl. 00:47.
Citera
2018-03-12, 07:02
Medlem
Citat:
Hon kanske måste jobbe,på dagarna....
Citera
2018-03-12, 07:12
Medlem
Citat:

Hon skäms väl ? Ett normalt fungerande par beter sig inte som dom gör. Hon vill inte synas med sin man helt enkelt. Frågan är hur lång tid det tar innan hon flyttar från honom.
Citera
2018-03-12, 11:26
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Hon skäms väl ? Ett normalt fungerande par beter sig inte som dom gör. Hon vill inte synas med sin man helt enkelt. Frågan är hur lång tid det tar innan hon flyttar från honom.

Hon kan ju inte vara helt normal. 20 år yngre jobbar väl på samma ställe som AT:s gamla unga lilla tjej Emma (HM väl)? Nån grej är det med dessa tjejer som inte stämmer. Det är en sak att stå och småkramas med Anders på Riche och flamsa med ett glas vin som gäst. Men att gå till och inleda ett förhållande och skaffa barn då vette katten hur det står till. För övrigt håller jag med arbetsgivare borde inte våga chansa en gång till. Men jag tror PG Nilsson chansar att det blåser över men han spelar högt. Börjar kunderna vända kan koncernen pga denna hantering kan TG och Riche förvandlas snabbt. Har hänt andra ställen upp som en sol ned som en pannkaka.
Senast redigerad av Jenshall 2018-03-12 kl. 11:29.
Citera
2018-03-12, 11:41
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Hon är med men inte lika road av att vara med på AT:s fjantiga tjenaaaaa Andy pandy inlägg
Citera
2018-03-12, 14:53
Medlem
magpies avatar
Citat:

Kanske hon som tar bilderna? Med tanke på dotterns ålder borde det väl dessutom vara aktuellt med amning fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in