2006-03-30, 11:53
insomnias avatar
Nej, nu förstår jag mig inte på er Flashbackare. Ändrar kappan efter vinden eller vad? Är jag bara trög?

Är det inte Martin Timell som ni stämplat som psykopat som egentligen är en galen hustrumisshandlare när han inte är på TV? Och att han visar upp en extremt falsk bild av sig själv?

Men nu är hans brorsa svarta fåret?

Jag vill ha en förklaring eller två.

Jag tyckte snubben var skön, jävligt rolig om jag ska vara ärlig.

Till skillnad från Martin, den torra fittan.
Citera
2006-03-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumsmurfen
Lyssnade på Adam & Grys morgonshow i morse och fick höra att Anders Timell fortfarande var sjuk.... Människan har väl varit sjuk (utan förklaring på vilken sjukdom) väldigt länge nu. Någon som vet vad denna mystiska sjukdom kan vara?

Han är utbränd! Har flängt runt på allt han bara kan och är en sån person som inte säger nej till något...
Avskydde honom från början men börjar mer och mer acceptera hans barnsliga, överstyrda "humor".
Ej att förglömma är att mannen också är skådis... i Klassfesten!
Citera
2006-03-30, 21:49
Medlem
Dumsmurfens avatar
Jag tror mer på att han varit inlagd på hispan eller torken. Som han yrade på radion när han var där så lät han lätt störd.
Citera
2006-03-30, 22:17
Medlem
xallos avatar
Skulle inte förvåna mig om han vart på torken för sitt nasala intagsproblem!
Vad dom borde ha gjort är att operera bort talorganet på honom så man slipper hans aptjatter när man försöker äta! Förgrymmade bokstavsbarn!
Citera
2006-03-31, 10:58
Medlem
BlackAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Har för mig att han är colatorsk!

Självklart! Som alla kändisar
Citera
2006-04-01, 10:06
Medlem
Cineastens avatar
Jag har träffat honom på jobbet några gånger och han har alltid varit trevlig. Jag vet inte om han har några divalater men jag har iaf inte märkt av dem de få gånger jag har träffat honom.
Citera
2006-04-01, 11:18
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag har träffat honom på jobbet några gånger och han har alltid varit trevlig. Jag vet inte om han har några divalater men jag har iaf inte märkt av dem de få gånger jag har träffat honom.

Han har inga "divalater" karln är trevlig, problemet är att han fortsätter att vara "trevlig" vilket betyder ryggdunkar och att han kommer förbi bordet och pratar dynga mitt under middagen! En bra hovmästare är trevlig, gör sitt jobb och går sedan upp i rök! Den här folkligheten som AT tydligen vinner pluspoäng på går inte riktigt hem hos mig eller publiken jag umgås med!
Karln är ett jobbigt bokstavsbarn, Basta!
Citera
2006-04-02, 20:23
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Anders var en riktig loose cannon och kändes som en mörk variant av Martin Timell bla. berättade han att han vägt kuk med Pontus Gårdinger.
Vad är "väga kuk"?

MVH
/Herr Lindholm -som spydde på A.T. och de andra hycklande krögarna som för något år sedan gick ut i en kampanj för drogfria krogar. (Tips: De är bara sura på att de själva inte kan sälja knark lagligt.)
Citera
2006-04-02, 23:41
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Vad är "väga kuk"?

MVH

Ren gissning att de la upp organen på en väldigt känslig våg (kärna "kemivåg" då decimaler är viktigt) och kollade helt enkelt vad de vägde.
Citera
2006-04-03, 01:18
Medlem
skickahit10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Ren gissning att de la upp organen på en väldigt känslig våg (kärna "kemivåg" då decimaler är viktigt) och kollade helt enkelt vad de vägde.

det var på någon restaurang...Tranan tror jag

han berättar om det i 100 Höjdare
Citera
2006-04-03, 01:59
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Vilken komplett idioti! Det räcker med att knipa till lite med baken för att resultatet skall förändras. (Pröva själva, kuken rör på sig då.)

Förresten, cool avatar!

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-04-03, 12:37
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Vilken komplett idioti! Det räcker med att knipa till lite med baken för att resultatet skall förändras. (Pröva själva, kuken rör på sig då.)

Förresten, cool avatar!

MVH
/Herr Lindholm

Jaha men vad gjorde de annars? Doppade den i ett vattenbad och kollade densiteten för att sen väga vattnet den trängde undan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in