Såg AT på Timeout igår kväll. Har sett honom en gång förut i samma program och trodde väl aldrig han skulle få vara med igen. Det jag trodde var, att han fick vara med i brorsans program i något sorts rehabiliterande syfte efter att ha varit inne på någon behandling. Med nu: en gång till.
Han är bara pinsam och obehaglig. Inte är han rolig heller, snarare tråkig och utan all humor. Den där dansen med stackars Måns Möller:

Hans roll i programmet är inte heller lika stor som övrigas (som tur är).
Förvånande att han har ett jobb, ett ganska bra sådant dessutom......