2011-09-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Ja, en tonårsson, tror att han heter Kim.

Oki, thx!
Citera
2011-10-17, 16:30
Medlem
Camdreas avatar
Såg AT på Timeout igår kväll. Har sett honom en gång förut i samma program och trodde väl aldrig han skulle få vara med igen. Det jag trodde var, att han fick vara med i brorsans program i något sorts rehabiliterande syfte efter att ha varit inne på någon behandling. Med nu: en gång till.

Han är bara pinsam och obehaglig. Inte är han rolig heller, snarare tråkig och utan all humor. Den där dansen med stackars Måns Möller: Hans roll i programmet är inte heller lika stor som övrigas (som tur är).

Förvånande att han har ett jobb, ett ganska bra sådant dessutom......
Citera
2011-10-17, 16:59
Medlem
joemags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Såg AT på Timeout igår kväll. Har sett honom en gång förut i samma program och trodde väl aldrig han skulle få vara med igen. Det jag trodde var, att han fick vara med i brorsans program i något sorts rehabiliterande syfte efter att ha varit inne på någon behandling. Med nu: en gång till.

Han är bara pinsam och obehaglig. Inte är han rolig heller, snarare tråkig och utan all humor. Den där dansen med stackars Måns Möller: Hans roll i programmet är inte heller lika stor som övrigas (som tur är).

Ett? Han har fler än de flesta! Riche/Teatergrillen, mix megapol, svenska spels webbtv ibland, Ladies night osv...
Citera
2011-10-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea

Nä, vad gjorde han där egentligen, han är ju ingen komiker?! Satt helt tyst långa stunder.
Citera
2011-10-17, 20:05
Medlem
Någon som egentligen vet vad som hände med Anders när han var sjukskriven en lång period för några år sedan? Var det utbrändhet, en psykos, något kriminellt?
Citera
2011-10-17, 20:17
Medlem
Mujaheeds avatar
någon som vet om denna anders suger mycket kuk?

jag misstänker det...
Citera
2011-10-17, 20:59
Medlem
Marcens avatar
Han gör ju succé i Ladies night, så han går bevisligen hem i sin målgrupp. Och hos mig. Bra Anders. Kämpa flashback
Citera
2011-10-17, 21:27
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
någon som vet om denna anders suger mycket kuk?

Tvärtom. Offentligt är han väldigt PK med homoflörtande, men privat är han homofobisk.
Citera
2011-10-17, 21:50
Medlem
Camdreas avatar
Mina tankar går till hans sambo....
Citera
2011-10-19, 00:01
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=VnZ5Nna41fc
Citera
2011-10-24, 21:11
Medlem
Knullar Anders hemmafruar på efterfesterna på Ladies Night?
Citera
2011-10-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Knullar Anders hemmafruar på efterfesterna på Ladies Night?

Svar JA. Bara i röven dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in